Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@06:02:28 GMT

کرونا در آمریکا از مرز ۱.۵ میلیون مبتلا عبور کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۰۷۹۶

به گزارش فارس، دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (دوشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۲۱ هزار و ۸۴۱ مورد جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۵۹۸ نفر رسید.

طبق این آمار و ارقام، در بازه زمانی مذکور، ۷۹۱ مورد جدید به قربانیان ویروس کرونا در آمریکا افزوده شد تا مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۹۰ هزار و ۳۵۳ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز پیش این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در ایالات متحده آمریکا افزایش داشته و شمار قربانیان این ویروس تاحدودی کاهش داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر و مجموع قربانیان ویروس کووید-۱۹ در این کشور را ۹۱ هزار و ۹۸۱ نفر گزارش کرد. نیویورک همچنان با ۳۶۱ هزار و ۲۶۶ مورد ابتلا و ۲۸ هزار و ۴۸۰ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، دستکم چهار میلیون و ۸۹۴ هزار و ۹۸ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از این میان ۳۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک میلیون و ۹۰۸ هزار و ۶۴ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده‌ آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان را به خود تخصیص داده است.

منبع: الف

کلیدواژه: ایالات متحده آمار و ارقام ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموع معادل ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که از این میزان ۱۲۴.۸ میلیون دلار آن معامله شد.

به این ترتیب در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شده ۳۰۲ میلیون دلار آن به فروش نرسید.

کد خبر 6086848

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد