Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما از اول گفته بودیم با انتخابی تیم ملی مشکلی نداریم، کسی هم انتخاب نشده و منطقی هم نیست که اکنون کشتی گیری ملی‌پوش باشد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام شده و کشتی از چه زمانی اجازه برپایی اردو را خواهد داشت؟، اظهار داشت: طبیعتا چنین تصمیماتی متاثر از نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا و هماهنگی وزارت ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال با کشتی متفاوت است و نمی‌شود این دو را با هم مقایسه کرد. کشتی ورزش کاملا درگیرانه هست و شاید تشخیص عزیزان این بوده که در مورد رشته‌های انفرادی چون کشتی با وسواس بیشتری نسبت به آغاز تمرینات تصمیم‌گیری کنند. نمی‌دانم دقیقا برای آغاز مسابقات فوتبال چه تاریخی را در نظر گرفته‌اند اما آن هم قطعاً بدون تماشاگر است. کشتی تفاوت‌های اساسی با سایر رشته‌های ورزشی دارد.

وی در مورد اینکه اگر اجازه آغاز تمرینات صادر شود، اردوی تیم های ملی کشتی استارت می خورد؟، تاکید کرد: اینکه چه تاریخی اردوها شروع شود و یا نشود و آیا برای تشکیل اردو اجازه دهند و یا ندهند، در حیطه اختیارات من به عنوان مربی تیم ملی نیست. اول باید اعلام شود که کشتی می‌تواند تمریناتش را شروع کند و بعد تصمیم مشترکی از سوی رئیس فدراسیون، مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی اتخاذ شود.

یزدانی: شروع آسیب دیدگی‌ام در المپیک لندن در کشتی با حریف قرقیزستانی بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون چرخه انتخابی تیم ملی، گفت: چرخه انتخابی حواشی ندارد، تصمیمی است که گرفته شده و طبیعتاً هر چیزی که در ارتباط با آن لازم باشد، اعلام می‌شود. این بخش بسیار مهمی در روند انتخاب تیم ملی خواهد بود.

مهربان اضافه کرد: ما از اول گفته بودیم با انتخابی تیم ملی مشکلی نداریم. کسی هنوز انتخاب نشده، منطقی هم نیست درحالیکه 14-15 ماه تا المپیک زمان داریم کشتی‌گیری برای المپیک توکیو انتخاب شده باشد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید

به گزارش ورزش سه، علیرضا دبیر شب گذشته پس از پایان مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط کشتی ایران و همچنین شکست تیلور برابر حریف جوان خود در مسابقات انتخابی المپیک صحبت کرد.

او در ابتدا درباره المپیک گفت: المپیک سخت است. در این بازی‌ها مدال نریختند تا ما برداریم و بیاوریم. کار ما بسیار سخت است و امیدوارم خدا کمک کند. اگر سر جمع در المپیک بتوانیم یک طلا در آزاد و فرنگی بگیریم، بردیم. امیدوارم توقع را بالا نبرند. در هر المپیک چهار طلا گرفتیم و اگر بتوانیم یک مدال طلا بگیریم، شاهکار کردیم. هر موقع فدراسیون مدال طلا در المپیک گرفته است، عملکرد خوبی داشته است.

دبیر در خصوص شرایط حسن یزدانی توضیح داد: درباره حسن یزدانی و حذف تیلور کادر فنی باید صحبت کند اما قرار شد شنبه حسن بیاید تا با او صحبت کنم، چون چند روز دیگر هم با کادر فنی هماهنگ کرده است تا در این اردو هم شرکت نکند و در اردوی بعدی حضور یابد. باید جلو برویم و ببینیم کتف و بدن او چطور است و کادر فنی درباره او تصمیم بگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد با شکست تیلور برابر آرون بروکس کار ما راحت‌ شده است، گفت: از چند بعد باید کشتی شکست تیلور را باید نگاه کنید. یکی آنکه انتخابی خیلی مهم است و قهرمان آنها از قبل انتخاب شده نیست. امروز می‌بینید دو سه کشتی‌گیر مثل جردن باروز و تیلور، سه قهرمان المپیکی، آنها در انتخابی می‌بازند. ما باید این را اول یاد بگیریم که خداراشکر پای انتخابی ایستاده‌ایم و تا الان همه بچه‌ها انتخابی گرفتند. نکته دوم چون من کشتی می‌گرفتم و گربه سیاه داشتم، باید بگویم شکست تیلور از نظر روحی و روانی روی ما بسیار تاثیر دارد و خوب است. موضوع دیگر اینکه نباید فراموش کنیم فردی که قهرمان جهان و المپیک را دو بار شکست می‌دهد، قطعا خوب است و این نیست که ما بگوییم حتما کار تمام است.

دبیر در واکنش به اینکه با شکست تیلور این شائبه ایجاد می‌شود که ما نتوانسته‌ایم او را به خوبی آنالیز کنیم، عنوان کرد: در این باره باید هم با کادرفنی فدراسیون قبل و هم با کادرفنی فدراسیون ما در گذشته و هم کادرفنی فعلی صحبت کنید و ببینید برنامه‌شان چیست. دوستان باید در بحث‌های فنی صحبت کنند.

او درباره درخشش سعید اسماعیلی در قهرمانی آسیا احتمال کشتی او با گرایی کشتی گفت: جدولی که آقای رنگرز آوردند و چرخه‌ای که نوشتتد، به این سمت پیش رفت که باید کشتی بگیرند. اگر اشتباه نکنم قرار شد مجارستان بروند و در آنجا کشتی بگیرند و در آنجا کادر فنی تصمیم می‌گیرد. همانطور که گفتم انتخابی آمریکا به ما یک درس داد که قهرمانان المپیک و جهان آنها هم باید در انتخابی باشند و این باید در ایران باب شود.

دبیر همچنین گفت: من جرات می‌گویم در دوره ما چرخه انتخابی ما از آنها قوی‌تر است. هیچکس دقت نکرد کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا روز قبل از کشتی با تیلور، چهار کشتی گرفته بود. ما در ایران می‌توانیم این کار را کنیم؟ پدر ما را درمی‌آورند! یک ایراد دیگر اینکه شاید یک قهرمانی یک روز، روزش نباشد و ببازد. در چرخه انتخابی تیم ملی ما مربی می‌تواند با مهره ها ۶ ماه کار کند و یک قهرمان مانند کامران و حسن یزدانی یکبار که می‌بازند فرصت هست تا جبران کنند. چرخه انتخابی ما بی نظیر و کامل مشخص است.

دیگر خبرها

  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد