Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@12:19:23 GMT

تمدید مقررات منع آمد و شد شبانه در امارات

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۱۱۲

آفتاب‌‌نیوز :

سیف الظاهری، سخنگوی سازمان ملی مدیریت شرایط فوق‌العاده و بحران‌های امارات در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد ممنوعیت آمد و شد شبانه‌ای که اکنون از ساعت ۲۲ شب تا شش صبح تمدید شده چهارشنبه تا اطلاع ثانوی از ساعت هشت شب آغاز و اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، در همین حال، آمنه الضحاک، سخنگوی دولت امارات نیز در سخنانی گفت: تصمیم و اقدامات لازم برای کاهش جزئی محدودیت‌های ترافیکی و اجازه بازگشایی مراکز تجاری و برخی فعالیت‌های اقتصادی ضروری به منظور ایجاد تعادل میان تأمین نیازهای جامعه و تداوم عمل به توصیه‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در امارات نیز اعلام کرد: مقامات بهداشتی ۸۳۲ مورد ابتلای جدید به کرونا را ثبت کرده‌اند، بدین ترتیب شمار کلی مبتلایان به این ویروس در امارات به ۲۴۱۹۰ مورد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امارات منع آمد و شد کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    در شبانه روز گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر های خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین لزوم آموزش یک رشته ورزشى افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل