Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرکل امور زندان‌ها از آزادی ۷۳ نفر زندانی غیرعمد با بدهی برابر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از زمان شیوع ویروس کرونا در قم خبر داد و گفت: در سال ۹۸ نیز ۲۵۴ نفر از زندانیان غیرعمد به کمک خیرین آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شدند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر احمدی با حضور در یک‌صد ‌و چهل و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد دیه استان قم در سال 98 پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه امسال به علت شیوع ویروس کرونا مراسم گل‌ریزان برای آزادی زندانیان برگزار نشده و این برنامه در فضای مجازی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاریخ آغاز به کار ستاد دیه را از سال 69 اعلام کرد و افزود: این ستاد در جهت آزادی زندانیان غیر عمد فعالیت‌های خوبی داشته و هر ساله تعداد زیادی از زندانیان به آغوش خانواده بازگردانده می‌شوند.

معاون مدیرکل امور زندان‌ها از آزادی 254 نفر در سال 98 خبر داد و گفت: 254 در سال 98 با کمک خیرین آزادشده و از زمان شیوع کرونا نیز 73 نفر با بدهی بالغ‌بر 3 میلیارد و 600 میلیون تومان که 2 میلیارد تومان با گذشت شکات همراه بوده به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

وی کمک خیرین را از ابتدای ماه رمضان عددی بالغ‌بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: برای آزادی 50 درصد زندانیان غیر عمد نیازمند 5 میلیارد تومان پول هستیم تا این افراد به جامعه برگردانده شوند.

احمدی انتظارات اداره کل امور زندان‌ها از مجموعه مدیریت شهری را بیان و تصریح کرد: ما خواستار اختصاص همه حقوق شهروندی به زندانیان بوده و امیدواریم زندانیان نیز مانند شهروندان عادی از خدمات شهری بهره‌مند شوند.

استاندار کردستان: یک‌ روز از حقوق 40 هزار کارمند کردستانی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده می‌شودکردستان| بازاریان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به میدان آمدندرئیس کل دادگستری استان کردستان: 70 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان نیاز است/خیران ورود کنند

وی برنامه‌های اداره کل امور زندان‌های استان قم را در جهت بازگرداندن زندانیان به جامعه دانست و تأکید کرد: برای ارتقاء وضعیت فرهنگی و باز اجتماعی کردن زندانیان نیازمند حمایت‌های بیشتری از طرف مدیریت شهری و استانی هستیم.

معاون مدیرکل امور زندان‌ها خانواده وابسته به زندان را درمجموع 80 هزار نفر خواند و خاطرنشان کرد: همکاری خوب بنیاد تعاون وحرفه آموزی وصنایع زندانیان استان قم با شهرداری قم باعث اتفاقات خوبی در این حوزه بوده و خدمات و تولیدات خوبی توسط زندانیان انجام می‌شود.

وی خواستار مطالبات معوق بنیاد تعاون وحرفه آموزی وصنایع زندانیان استان قم از شهرداری شد و گفت: محیط زندان قم امروز شبیه مجموعه‌ای آموزشی و کارآفرینی برنامه‌ریزی‌شده و امیدواریم با تأمین به‌موقع مواد اولیه و معوقات به ادامه این مسیر کمک شود.

انتهای پیام/456/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادی زندانیان میلیارد تومان امور زندان ها استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است