Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:27:13 GMT

فاصله‌گذاری اجتماعی باید بیش از گذشته رعایت شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۶۹۲

فاصله‌گذاری اجتماعی باید بیش از گذشته رعایت شود

دکتر ابراهیم شکیبا دوشنبه شب در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شبکه های بهداشتی درمانی شهرستان‌ها افزود: مدیران مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌ها تلاش کنند فرمانداران و اعضای شورای تامین را در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی همراه و همسو کنند.

او گفت: باید با واحدهای صنفی در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی لازم به صورت جدی برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهارداشت: نحوه فعالیت مراکز ۱۶ ساعته مطلوب ارزیابی شده و در راستای مقابله با بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است و فعالیت این مراکز همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: باتوجه به کمبودهای تجهیزاتی، باید تجهیزات موجود در جاهای موردنیاز مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر بهمن روشنی افزود: در بیمارستان‌ها ایزولاسیون و تهویه بخش ها باید به نحو مطلوبی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: کادر بهداشتی درمانی به عنوان سربازان مقابله با کرونا محسوب می شوند و باید تمام امکانات محافظت فردی در اختیار آنها قرار داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: این معاونت در پشتیبانی واحدهای بهداشتی،درمانی و بیمارستان‌ها نهایت تلاش خود را برای مقابله با بیماری کرونا و در جهت ارایه خدمات مطلوب و موردنیاز به مردم به کار بسته است.

دکتر فریبرز ایمانی افزود: با توجه به شیوع کرونا با کمبود نیروی انسانی در مراکز مواجه هستیم که برای رفع این مشکل مراکز می توانند نیروهای طرحی را بکارگیری نمایند.

او گفت: در خصوص نگهداشت بیمارستان‌ها و در راستای اجرای سامانه جامع نگهداشت (CMMS) باید اقدامات لازم درخود مراکز صورت گیرد. 

وی اضافه کرد: پیگیری‌های مکرر برای تامین اعتبار برای پرداخت کارانه پرسنل انجام می شود تا در سریع‌ترین زمان به همکاران پرداخت شود.

شناسایی ۲۲۹۴ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ شمار قربانیان کرونا در کشور از مرز هفت هزار نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲ هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

کیانوش مهرانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۳۴ مورد بستری و یک هزار و ۷۶۰ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

او گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۲ هزار و ۴۹۲ نفر رسید.

به گفته او متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به هفت هزار و ۵۷ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه فاصله گذاری اجتماعی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه فاصله گذاری اجتماعی بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرمانشاه فاصله گذاری اجتماعی بهداشت و سلامت بهداشتی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • ضبط و شناسایی ۳۴۰ کیلوگرم فراورده تاریخ گذشته در بروجرد
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسرائیل جوانمردانه بود
  • رفتار نیروهای مسلح در حمله شب گذشته به اسزائیل جوانمردانه بود
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته