Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول در سازمان لیگ برتر انگلیس از برگزاری بدون تماشاگر بازی‌های این تورنمنت تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک جیلت، مشاور پزشکی سازمان لیگ فوتبال انگلیس اعتراف کرد که نظر او و دیگر مسئولان این سازمان آن است که فاصله گذاری اجتماعی در فوتبال جزیره تا 6 یا حتی 12 ماه آینده ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته (دوشنبه) اعلام شد که تیم‌های لیگ برتر انگلیس می‌توانند تمرینات گروهی خود را از روز چهارشنبه از سر بگیرند و 12 ژوئن (23 خرداد) هم به عنوان زمان احتمالی از سرگیری مسابقات اعلام شده است. با این وجود جیلت هشدار داد که این بازی‌ها ممکن است تا مدت‌ها پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شوند.

او به BBC Sport گفت: مسئولان کشور خیلی شفاف توضیح داده‌اند که فاصله‌گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت جامعه قرار نیست در 6 تا 12 ماه بعدی تغییر کند. با توجه به این موضوع ما نیز به دنبال اعمال تغییراتی متناسب در زمین‌های تمرینی و ایجاد فرهنگی جدید در رفتار بازیکنان فوتبال هستیم. خیلی مهم است که مردم این موضوع را درک کنند.

آغاز رسمی تمرینات گروهی تیم‌‌‌های لیگ برتر انگلیس از فردا

 

در همین حال ریچارد مسترز، رئیس سازمان لیگ فوتبال انگلیس هم از بیان اینکه 23 خرداد تارخ قطعی از سرگیری مسابقات لیگ برتر است، خودداری کرد اما نسبت به این موضوع خوشبین بود.

مسترز گفت: 12 ژوئن یک تاریخ احتمالی است و هنوز قطعی نیست. البته ما هم قصد نداریم که این تاریخ را مدام تغییر دهیم. همه چیز به این بستگی دارد که تیم‌های ما چه زمانی بتوانند تمرینات کامل و دارای برخوردهای فیزیکی را آغاز کنند. ما باید در این موضوع انعطاف نشان دهیم. مسلماً نمی‌توانیم همه چیز را به خطر بیندازیم اما فکر می‌کنم که کاری که تا الان انجام داده‌ایم هم ایجاد یک محیط امن مثال زدنی به عنوان گام اول بازگشت به تمرینات بوده است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس ویروس کرونا فوتبال فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی از ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک به دلیل مشکلات استانداردی در ورزشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهرهایی بود که با مجوزهای سازمان لیگ درب ورزشگاه ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهرهای کشور برای حضور بانوان علاقمند به فوتبال بودیم چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بسترهای مناسب از نزدیک از تماشای بازی ها لذت ببرند.

وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ  فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متاسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و بود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان