Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:47:26 GMT

۱۰ کیلوگرم تریاک در مهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۹۶۶

۱۰ کیلوگرم تریاک در مهران کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروسواری پژو در محورهای عبوری از استان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، کنترل محورهای عبوری، خودروی حامل مواد مخدر را در محور مواصلاتی مهران-ایلام (کنجانچم) را که قصد ورود داشت شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان مهران یادآور شد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ شهبازبیگی تاکید کرد: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات باندها و شبکه های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

شهرستان مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها ایلام انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام انتظامی ایلام انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر در کرمان

علیرضا سوری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی راین در پی دریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مبنی بر ورود یک دستگاه تریلر حامل مواد افیونی به حوزه استان کرمان، تریلر‌های عبوری از این ایستگاه را با دقتی دوچندان تحت بازرسی قرار دادند.

وی افزود: بدین منظور تریلر مورد نظر پس از چندین ساعت پایش دقیق خودرو‌های عبوری توقیف و در بازرسی از چند گالن جاساز شده در آن، ۸۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات به کمک سگ‌های موادیاب از یک دستگاه اتوبوس عبوری نیز که از زاهدان عازم کرمان بود، ۶۸ کیلو تریاک کشف و راننده آن را به همراه ۲ متهم عملیات اول به مراجع قضائی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک