Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: ایلات و طوایف عشایر غیور دیروز در بحث ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان ایران اسلامی افتخار آفریدند و امروز نیز در بحث اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید با تولید محصولات کشاور‌زی و دامی نقش ایفا می‌کنند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: عشایر غیور و ولایتمدار استان ارربیل به ویژه منطقه مغان در تمامی صحنه‌های مختلف جامعه وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش عشایر را در جامعه تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: ایلات و طوایف عشایر جان بر کف دیروز در بحث ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان ایران اسلامی افتخار آفرینی می‌کردند و امروز نیز در بحث اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید با تولید انواع محصولات کشاور‌زی و دامی نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.

مشکل راه‌های دسترسی مناطق روستایی و عشایری لرستان برطرف شودابتلا به کرونا در بین عشایر خراسان جنوبی تاکنون "صفر" بوده استتیم‌های بهداشتی به مناطق عشایری الیگودرز اعزام شد+تصاویر

حسین‌زاده با اشاره به ظرفیت جامعه عشایری تصریح کرد: جامعه عشایری منطقه مغان به ویژه شهرستان اصلاندوز در عرصه کشاورزی و دامداری ظرفیت های بالایی دارند که می‌تواند در رونق و جهش تولید تاثیرگذار بوده و ما را به تحقق شعار سال نزدیک کند.

1579 بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان اصلاندوز مغان توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل در ادامه از اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شهرستان اصلاندوز خبر داد و بیان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری همزمان با سراسر استان اردبیل رزمایش بزرگ همدلی و مردمی کمک مومنانه در شهرستان اصلاندوز مغان نیز اجرا می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه جامعه عشایری در کمک به نیازمندان همواره پای کار بوده اند اظهار کرد: با کمک‌های نوعدوستانه خیرین و نیکوکاران عشایر و بنیاد مستضعفان بیش از 431 میلیون تومان کمک‌های مردمی در این شهرستان جمع‌آوری شد و تاکنون نیز بیش از 1 هزار و 579 بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان اصلاندوز مغان توزیع شد.

انتهای پیام/ 146/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان اصلاندوز استان اردبیل جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی کشتلی بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک معاون مرکز تحقیقات برنج کشور و جمعی از مسئولان این مرکز تحقیقاتی با اشاره به اهمیت رشد تولید به ویژه در عرصه کشاورزی برای تحقق شعار سال، گفت: امنیت پایدار غذایی با رشد و توجه به مراکز تحقیقاتی میسر می‌شود و در این عرصه حوزه کشاورزی از اهمیت بالقوه و راهبردی برخوردار است.

وی افزود: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی از استان‌های مهم در عرصه تولید کشاورزی محسوب می‌شود و باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گرفته است شاهد رشد تولید محصولات مهم و راهبردی کشاورزی در کشور باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خواستار توجه و اهمیت بخشیدن به حوزه تحقیقات شد و تصریح کرد: دورنمای توسعه با توجه به زیرساخت‌های حوزه تحقیق و عملی شدن دستاوردهای پژوهشی و عینیت بخشی به آن محقق می‌شود و لذا مسئولان باید در این عرصه نگاه و توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران بر اساس آمار رتبه نخست تولید برنج کشور را داراست انتظار از مرکز تحقیقات برنج با برخورداری از پژوهشگران موفق ومجرب حفظ روند رو به رشد و ساری شدن دستاوردها در عرصه عمل و اجرا است.

کد خبر 6088645

دیگر خبرها

  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد