Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در تشریح مشکلات منطقه ۱۲ شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که برای شورای شهر و شهرداری کسر شان است که زیرگذر گلوبندک تا به امروز طولانی شود گفت: از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران می‌خواهم تا هرچه سریعتر زیر گذر گلوبندک را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: یکی دیگر از مشکلات منطقه ۱۲ این است که پارکینگ مورد نیاز برای آن انجام نشده است و همین امر مشکلات بسیاری ایجاد کرده است.

سالاری ادامه داد: تامین ایمنی بازار یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و با شناختی که از حناچی شهردار تهران دارم باید موضوع ایمنی بازار نیز مورد توجه قرار بگیرد.

او تصریح کرد: تامین پارکینگ باید در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی مورد توجه قرار بگیرد و در کنار آن باید پروانه مرمت بنا‌های تاریخی نیز در دسترس باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر ایمن سازی بازار شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه