Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@03:13:10 GMT

ساماندهی املاک آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۲۹۵

ساماندهی املاک آموزش و پرورش

به گزارش اقتصادآنلاین، معاونت حقوقی و امور مجلس در راستای اجرای قوانین و مقررات مربوط به مستندسازی اراضی و املاک دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل اخذ اسناد مالکیت تک‌برگی املاک را به ادارات کل آموزش‌وپرورش ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل از ادارات کل استان‌ها خواسته‌شده است تا ضمن رعایت دقیق بخشنامه مستندسازی اراضی اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی و لحاظ الگوی فرآیندی ترسیمی پیش‌بینی‌شده و در اجرای بند (1) ماده (29) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1399 کل کشور، پس از تهیه نقشه (UTM) املاک مشمول بخشنامه و هم‌چنین سایر املاک فاقد سند در سطح آن اداره کل، مناطق و نواحی تابعه، مدارک و مستندات هر ملک به تفکیک جهت اخذ گواهی بهره‌بردار به اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی دارایی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخشنامه تأکید شده است تا مدیران کل ضمن نظارت بر فرآیند اجرای بخشنامه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا اسناد مالکیت تک‌برگی املاک، مطابقجدولزمان‌بندی اعلام‌شده به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی وزارت آموزش‌وپرورش اخذ شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گله دار گفت: ساخت دبستان شش کلاسه دخترانه پیام زینب شهرک امام خمینی بخش اسیر به همت خیر رضا محمدی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس آغاز شد.
ابراهیم مظاهری افزود: این دبستان در زمینی با زیربنای ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شهرک امام خمینی بخش اسیر ساخته می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه گله‌دار بیان کرد: این واحد آموزشی دارای ۶ کلاس درس، نمازخانه، آزمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری