Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۹۰ روز پس از شیوع کرونا در کشور بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۱۲۲۴۹۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۷۰۵۷ نفر فوت شده و ۹۵۶۶۱ نفر بهبود یافته‌اند. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران  با اعلام بستری ۱۵۰ بیمار جدید کرونایی در بخش های عادی، ۵۱ بیمار جدید در بخش های ویژه و ترخیص ۲۹۲ بیمار از بیمارستان های تهران در ۲۴ ساعت گذشته گفته است؛ از نظر آماری تفاوت چشمگیری نسبت به روز قبل نداشتیم و شرایط از یک ثبات نسبی برخوردار است، اما هنوز شرایط برای سفرهای تفننی و غیرضروری و بین شهری ایمن نیست؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که سفر را به زمان مناسب دیگری موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت هم اعلام کرده است؛ برای مبارزه با کرونا در دو فاز دفاع و حمله به سراغ بیماری رفته و به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کردیم.

خبر خوش برای مشمولان غایب و غیرغایب خارج از کشور در روزهای کرونایی

یک ماه از دوره آموزشی کسر شده است

«سردار تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برگزاری دوره‌های آموزشی برای مشمولانی که به خدمت اعزام می‌شوند، گفت: برای مشمولانی که در اردیبهشت و خرداد ماه به خدمت سربازی اعزام شده‌اند، دوره آموزشی کوتاه شده و یک ماه از آن کسر شده و دوره آموزشی به صورت یک ماهه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای مشمولانی که در ماه‌های بعد از خرداد به خدمت سربازی اعزام می‌شوند، در خصوص اینکه برگزاری دوره آموزشی به چه صورتی باشد، در آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی درباره مشمولان غایب و غیرغایب خارج از کشور، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، تمام مشمولان غایب و غیرغایب می‌توانند به کشور یا به محل اقامت خود بازگردند و هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نخواهد شد و هیچ محدودیت زمانی برای آنها نیز وجود ندارد.

سردار مهری تصریح کرد: البته مشمولان غایب کمتر از سه سال خارج از کشور می‌توانند یکبار در این شرایط وارد کشور شده و برای بازگشت آنها نیز مانعی وجود ندارد و با تأیید وزارت امور خارجه می‌توانند این افراد از کشور خارج شوند.

وی ادامه داد: براساس مقررات مشمولان غایب وقتی وارد کشور می‌شوند می‌توانند شش ماه در کشور حضور داشته و بعد از کشور خارج شوند، از همین‌رو برای مشمولان غایب بیش از سه سال نیز با توجه به شرایط کرونا محدودیتی وجود ندارد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برخی از مشمولان غایب نیز به مدت یکماه از کشور خارج شده‌اند، اما به دلیل شرایط کرونا نتوانستند به کشور باز گردند برای این مشمولان نیز هیچ منعی وجود ندارد و تا هر زمان که به دلیل شیوع کرونا نتوانستند به کشور بازگردند، مشکل خاصی برای آنها ایجاد نشده و وثیقه این افراد ضبط نمی‌شود.

سردار مهری خاطرنشان کرد: اولین گروه مشمولان همان دانشجویانی بودند که از چین وارد کشور شدند و تعدادی از آنها قصد بازگشت به چین را داشتند و بدون هیچ منعی برگشتند افراد دیگری که در اروپا و کشورهای دیگر بودند، می‌توانند نیز بدون هیچ منعی وارد کشور شده و برای خروج شان از کشور نیز مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرد: وزارت امور خارجه اسامی این مشمولان غایب را به ما اعلام کرده‌اند و این افراد برای خروج از کشور مشکلی نخواهند داشت.

توزیع بن‌های خرید بین مددجویان و خانواده‌های کودکان کار در دوران کرونا

ضرورت انسجام و یکسان‌سازی اطلاعات نیازمندانِ ِتهران

"سید مالک حسینی" سرپرست سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص جزئیات طرح کمک مومنانه در بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران در شرایط کرونایی گفت: با توجه به مشکلات معیشتی ناشی از شیوع کرونا برای اقشار در معرض آسیب، منابع برخی برنامه‌های شهرداری که امکان برگزاری آنها وجود ندارد، در این راستا هزینه خواهد شد. 

حسینی ادامه داد: یک دغدغه مشترک بین همه نهادها و مجموعه‌هایی که به شهروندان نیازمند ارایه خدمت می‌کنند وجود دارد و آن احتمال توزیع نابرابر کمک‌ها در بین نیازمندان است. از همین رو در این مدت کمک‌هایی که از سوی نهادهای مختلف در سطح شهر تهران از جمله شهرداری تهران، ستاد اجرایی فرمان امام،‌ بنیاد مستضعفان‌، بسیج، کمیته امداد و سایر ارگان‌ها توزیع شد بر اساس بانک‌های اطلاعات اختصاصی هر دستگاه صورت گرفت. تجربه‌های قبلی و به ویژه شرایط جدید ضرورت ایجاد بانک اطلاعات تجمیعی و واحد برای کمک به نیازمندان را  بیش از پیش عیان ساخته است.

وی افزود: در همین راستا شهردار تهران خواهان ایجاد انسجام و یکسان‌سازی اطلاعات نیازمندان شهر تهران شدند و در اولین گام نیز جلسات متعددی برگزار شده و این موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

او ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های جدی ما این است که ارتباط موثرتر و نزدیک‌تری با خیرین حقیقی و حقوقی که در سطح شهر در حال کمک‌رسانی هستند، برقرار شود تا بتوانیم به توزیع مناسب‌تر و متوازن‌تر کمک‌ها به نیازمندان منجر شود. در واقع وجود زیرساخت‌های مناسب و نظام ارتباطی محله محور در مدیریت شهری این امکان را فراهم ساخته است.

حسینی گفت: به رغم کاهش درآمدهای شهرداری طی ماه‌های گذشته با تاکید شهردار تهران خوشبختانه کمک‌های قابل توجهی به نیازمندان شهر اختصاص داده شده و تلاش می‌کنیم این کمک‌ها را در قالب حمایت‌های مستقیم و یا تسهیلگری برای جذب منابع مردمی و سوق دادن آن به سوی گروه‌های نیازمند بتوانیم بخشی از مشکلات ناشی از کرونا را کاهش دهیم. 

او به دیگر طرح‌های کمک رسانی به خانواده‌های کم‌درآمد نیز اشاره کرد و گفت: طرح‌های دیگری در قالب کمک‌های مردمی و داوطلبانه در حال طراحی است تا در صورت ادامه شرایط در ماه‌های آتی بتوانیم همچنان خدمت‌رسانی به گروه‌های آسیب‌پذیر را ادامه دهیم.

سرپرست سازمان رفاه،‌ خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در واکنش به تذکر رئیس شورای شهر مبنی بر رعایت شان و کرامت انسانی افرادی که به آنها کمک معیشتی می‌شود، گفت: ابتدا باید از حساسیت و دغدغه‌مندی رییس شورای شهر به این موضوع تشکر کنم. حفظ حرمت افراد در هر شرایطی نسبت به هر موضوع دیگری  اولویت دارد. شهرداری در این راستا سعی کرد، کمک‌ها را به صورت مستقیم انجام ندهد. در واقع با کمک گرفتن از  ظرفیت خیریه‌ها و مجموعه‌هایی که با جامعه محلی و افراد گروه هدف ارتباط نظام‌مند و طولانی‌مدتی داشتند، کمک‌ها را به واسطه آنها به افراد نیازمند رساندیم. 

حسینی ادامه داد: بزرگترین دلیل ما در شیوه اجرا توجه به این حساسیت بوده است و توجه به این نکته که کمک‌ها در چه ساعتی و به چه طریقی انجام شود.گروه‌های جهادی و خیریه‌هایی که با آنها همکاری داریم نیز این مسائل را می‌دانند و لحاظ می‌کنند. 

سرپرست سازمان رفاه،‌ خدمات  و مشارکت‌های اجتماعی  شهرداری تهران تصریح کرد: در سری اول که به بیش از شش هزار و پانصد خانواده کودک کار و مددجوی تحت پوشش سازمان کمک‌رسانی شد، کمک‌ها در قالب بن‌های خرید عرضه  شد و حق انتخاب را به خانواده دادیم. اما در برخی موارد خیرین اقلام معیشتی و بهداشتی را در اختیار ما قرار دادند که با واسطه نسبت به اقدام آنها توزیع شد. 

حسینی با تاکید بر اینکه در امداد رسانی تلاش شد تا افراد خودشان امکان تهیه اقلام را داشته باشند و گفت: در این بین  برخی الزامات و موانع قانونی وجود دارد و در برخی موارد هم اینطور نبود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص وضعیت گرمخانه‌های پایتخت با اشاره به کاهش ده درصدی حضور در گرمخانه‌های پایتخت طی روزهای اخیر گفت: گرمخانه‌ها از شرایط خوبی برخوردارند و کاهش ده درصدی جمعیت عمدتا به دلیل گرمای هوا است و این افراد امکان ماندن در مراکز بی‌دفاع شهری و حاشیه‌ها را دارند و احتمالا به این دلیل که فکر می‌کنند خطر کمتری وجود دارد به گرمخانه‌ها مراجعه نمی‌کنند. 

حسینی گفت: از طرفی جذب معتادان متجاهر نیز آغاز شد و بخشی از افرادی که در گرمخانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، احتمالا در این طرح‌ها به مراکز ماده 16 وارد شدند.

او در خصوص راه‌اندازی گرمخانه فرامنطقه‌ای در پایتخت گفت: براساس ابلاغیه بودجه سال 99 باید دو گرمخانه بزرگ مقیاس زنان و مردان را با رعایت ملاحظات محله و ترافیکی و منطقه‌ای احداث کنیم و براساس این مطالعات جایابی‌ها انجام شده است. 

حسینی با بیان اینکه این دو گرمخانه در مناطق 4 و 16  احداث خواهد شد به مشکلی که برای زمین یکی از گرمخانه‌ها ایجاد شده اشاره کرد و گفت: در منطقه 4 کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود و مسائل حقوقی آن در حال انجام است و مذاکرات برای شروع کار در حال نهایی شدن است، اما در منطقه 16 قطعه زمینی که در گذشته بر سر آن توافق شد،‌ در بحث کاربری آن مشکلاتی وجود دارد و مقرر شد یا زمینی جایگزین معرفی شود، یا مساله زمین را برطرف کنند و اگر مساله زمین‌ حل شود، احداث آن به سرعت شروع می‌شود و اگر در خردادماه زمین‌ها نهایی شود، امیدواریم بتوانیم در سال 99 دو گرمخانه به ظرفیت گرمخانه‌های پایتخت اضافه کنیم.

اعلام تقویم آموزشی جدید دانشگاه تربیت مدرس

توضیح درباره شرایط حذف ترم

«محمدرضا کلباسی» معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره روند آموزش مجازی دانشگاه تربیت مدرس گفت: برای آموزش مجازی مانند اغلب دانشگاه‌ها از سیستم LMS استفاده می‌کنیم. سایر دانشگاه‌ها مانند شهید بهشتی، شریف، علامه و... از این سیستم استفاده می‌کنند. البته ممکن است برخی از رسانه‌های غیررسمی دانشگاهی مانند اسکایت، واتس آپ و...برای آموزش مجازی بهره ببرند. در مجموع ما هم مانند سایر دانشگاه‌ها از همین قالب  استفاده کرده و در همین راستا حرکت می‌کنیم و قابلیت متمایزی نداریم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم از سیستم LMS استفاده کنیم که خوشبختانه تا امروز آموزش مجازی پیشرفت نسبتا خوبی داشته است. سعی شد ترم جاری را کمی تطویل دهیم و تقویم دانشگاهی را حدود سه هفته جلوتر بردیم تا در ایامی که وقفه ایجاد شد، اساتید بتوانند کلاس‌ها را مدیریت کنند. 

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با اعلام اینکه یک تقویم آموزشی جدید برای ترم جاری در نظر گرفته شده است، گفت: تقویم جدیدی را اعلام کردیم که براساس آن تا نیمه تیرماه کلاس‌های دانشگاه برگزار شود و بعد از آن از ۲۰ تیر امتحانات آغاز خواهد شد.

کلباسی درباره رایگان شدن اینترنت دانشجویان و اساتید توضیح داد: دانشگاه‌ها آدرس یک سری از سایت‌های رسمی‌شان را برای وزارتخانه فرستادند و وزارتخانه هم به شرکت مخابرات اعلام کرد. بنابراین سایت‌های رسمی که دارای  پسوند دانشگاهی هستند یا پسوند آکادمیک AC دارند با همراهی وزارت علوم رایگان شدند. 

او افزود: در این میان ولی برخی از اساتید از نرم‌افزارهایی مانند اسکایت و واتس آپ استفاده می‌کنند که این بسترها رایگان نیست، اما سیستم LMS دانشگاه رایگان است. بنابراین اینترنت استادی که از طریق LMS کلاس می‌گذارد، رایگان بوده، اما اینترنت استادی که توسط اسکایپ کلاس برگزار می‌کند رایگان محاسبه نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام گروه از دانشجویانی می‌توانند نسبت به حذف ترم اقدام کنند؟ گفت: وزارت علوم یک سری پیشنهادات داد تا دانشگاه‌ها به اختیار و شرایط خود بتوانند از پیشنهادهایی که عنوان شده استفاده کنند که یکی از آنها بحث حذف ترم بوده است.در حذف ترم الزامی مطرح نیست، برخی از دانشجویان تصور اشتباهی دارند به این صورت که دانشجو مختار یا مجاز است، بی‌دلیل ترم خود را حذف کنند، در حالی که به این شکل نیست. قرار شد اگر که دانشجو دلیل موجهی داشته باشد مانند اینکه خودش یا خانواده‌اش به کرونا مبتلا شده‌اند یا به عنوان مثال در جای دورافتاده‌ای هستند که امکان استفاده از اینترنت را ندارند؛ در این شرایط با مساعدت دانشگاه‌ها ترم را حذف خواهند کرد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: اگر به شکل عمومی گفته شود، هر دانشجویی که مایل است، می‌تواند ترم خود را حذف کند این اصلا برای ما قابل پذیرش نیست. فقط موارد خاص را به کمیسیون آموزش دانشگاه می‌بریم و با بررسی شرایط به آنها اجازه می‌دهیم که ترم را حذف کنند.

وی درباره شرایط حذف ترم برای گروهی از دانشجویان که کار پژوهشی می‌کنند، گفت: یک گروه دیگر که می‌توانند نسبت به حذف ترم اقدام کنند، دانشجویانی هستند که در مرحله پژوهش قرار دارند. در مرحله پژوهشی اگر برای ما محرز شود که دانشجو نتوانسته به آزمایشگاه و کارگاه بیاید و استاد تایید کند، دانشجو امکان استفاده از آزمایشگاه و کار کردن روی پروژه‌اش را نداشته است، با او مساعدت می‌شود و ممکن است که در انتها یک ترم اضافه تر به آنها بدهیم تا کارهای پژوهشی شان را انجام دهند و متضرر نشوند. 

کلباسی گفت: حذف ترم یک قاعده عام نیست به این شکل که بگوییم هر کسی تمایل داشت ترم‌اش را حذف کند. وزارتخانه خواسته که آموزش مجازی به شکل جدی پیگیری شود و این روند در کل دنیا انجام می‌شود. هیچ بعید نیست که ترم بعدی این مشکلات ادامه نیابد، پس نمی‌توانیم آموزش مجازی را متوقف کنیم و بگوییم فقط کلاس‌های حضوری دایر شوند. 

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در پایان اظهار داشت: ممکن است دوباره از پاییز اپیدمی سنگین شده و ترم بعد دوباره به شکل مجازی کلاس‌ها تشکیل شود. بنابراین باید تجربه‌ها کسب و سپس نقاط ضعف و قوت آنها بررسی شوند تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

واگذاری تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری امتحانات به دانشگاه‌ها

اولویت حضور در دانشگاه‌ با مقاطع کارشناسی ارشد است

«علی خاکی صدیق» معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ویدئو کنفرانسی که صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: ما طی این مدت چالش‌هایی داشتیم که باید آن را پشت سر می‌گذاشتیم و بعد از آن ما بخشنامه‌ای برای آموزش الکترونیکی در ۲۴ اسفند تدوین کردیم و تا ۲۸ اسفند برای ستاد ملی مقابله با کرونا فرستادیم.

وی در ادامه بیان کرد: وزارت علوم در روزهای عید تلاش کرد که هیچ جلسه‌ای را تعطیل نکند و پیگیر بحث آموزش مجازی باشد و این شلوغ ترین عیدی بود که آموزش عالی تجربه کرد. طبق بررسی‌ها نمی‌توانستیم ترم را حذف کنیم، زیرا دانشجویان متضرر می‌شدند.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در ۱۷ فرودین یک مصوبه‌ای داشتیم که طبق آن ستاد ملی مقابله با کرونا برای دانشجویان دکتری یک بازنگری در برخی از مقررات آموزشی ایجاد کند. برای این هدف یک سند ۲۰ بندی تهیه شد که به دانشگاه‌ها برای مواجهه با این مشکل کمک کرد.

خاکی صدیق در ادامه بیان کرد: ما در هیچ مقطعی دنبال راه حلی برای همه دانشگاه‌ها نبودیم، زیرا چنین راه‌حلی نیست از این رو می‌بایست به دانشگاه‌ها این اجازه داده می‌شد که متناسب با شرایط خود تصمیم بگیرند از این رو سندی که ارائه کردیم اختیاری بود نه الزامی.

وی درباره  نحوه برگزاری امتحانات گفت: برای برگزاری امتحانات یک بخشنامه به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شد، مبنی بر اینکه اگر امکان حضور دانشجویان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم بود، آزمون‌ها حضوری برگزار شود اما اولویت اول ما سلامتی دانشجویان، کارشناسان و اساتید است. البته اگر به هر دلیلی دانشگاه نتوانست آزمون حضوری برگزار کند؛ خودش بنا به شرایط تصمیم بگیرد.

معاون وزیر علوم گفت: اخیرا شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده، اما این اجباری و الزامی نیست و بنا به شرایط دانشگاه تصمیم گیری خواهد شد. در این مورد اولویت ما دانشجویان کارشناسی ارشد هستند تا برای اتمام درس‌ها و پژوهش‌ها اقدام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: برخی از دانشگاه‌ها توانستند بر پایه آموزش الکترونیکی درس‌ها را جلو ببرند، در مناطقی که سفید است امکان حضور دانشجویان وجود دارد البته در صورتی که مستلزم جا به جایی آنها نباشد. در این میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخشی از کارشان پژوهش است که با استفاده از پروتکل‌ها حضور آنها امکانپذیر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ستاد ملی مقابله با کرونا مشمولان غایب و غیرغایب برگزاری امتحانات خبرنگار ایلنا شهرداری تهران دانشگاه ها برای مشمولان خارج از کشور دوره آموزشی آموزش مجازی وزارت علوم گرمخانه ها وجود ندارد وارد کشور خواهد شد کلاس ها حذف ترم شده اند کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد بازی‌های تکراری جام حذفی (FA CUP) از دور اول فصل آینده به عنوان بخشی از یک توافق شش ساله با لیگ برتر برای تقویت رقابت‌های داخلی حذف خواهد شد.

 تمام دور‌های جام حذفی از فصل آینده در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود و دور‌های چهارم و پنجم به علاوه مرحله یک چهارم نهایی به استثنای مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

در حال حاضر بازی‌های این رقابت‌ها هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد) این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون، اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

همچنین تعطیلات نیم فصل نیز از تقویم حذف شد تا لیگ برتر از اواسط آگوست آغاز شود و تعطیلات نزدیک بیشتری را فراهم کند.

مارک بولینگهام، مدیرعامل اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای گفت: این توافق جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر جام حذفی را تقویت می‌کند و به این تورنمنت بسیار خاص، آخر هفته‌ها را در تقویم شلوغ‌تر اختصاص می‌دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، لیگ برتر بودجه‌ای را که برای هرم فوتبال انگلیس فراهم می‌کند افزایش می‌دهد و ۳۳ میلیون پوند اضافی برای توسعه بازی‌های پایه می‌دهد.

لیگ برتر هم اکنون ۱۰۰ میلیون پوند به تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر کمک مالی می‌کند.

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر گفت: این (سرمایه گذاری) تسهیلات را برای باشگاه‌های لیگ های پایین‌تر در سراسر کشور از طریق بنیاد فوتبال و صندوق ورزشگاه‌های لیگ برتر بهبود می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان
  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳