Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@18:24:00 GMT

قربانيان کرونا در آمريکا به مرز يکصد هزار نفر رسيد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۵۸۶

قربانيان کرونا در آمريکا به مرز يکصد هزار نفر رسيد

خبرگزاری آریا- سازمان بهداشت جهانی شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا را 1,550,294 و شمار بهبودیافتگان را 356,383 اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سازمان بهداشت جهانی شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا را 1،550،294 و شمار بهبودیافتگان را 356،383  و شمار قربانیان را 91,981 اعلام کرد.

بالا گرفتن انتقادها از ترامپ درباره مصرف داروی ضد مالاریا
یک روزنامه آمریکایی نوشت اظهارات رئیس جمهور این کشور مبنی بر مصرف هیدروکسی کلروکین تعجب متخصصان بهداشت و سلامت را برانگیخته است و آن ها در این خصوص هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به قلم آنیه کارنی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مصرف داروی هیدروکسی کلروکین با انتقادات سریع متخصصان دارویی مواجه شد. آن ها می گویند این دارو نه تنها سلامت رئیس جمهور آمریکا را با خطراتی مواجه می کند، بلکه اظهارات رئیس جمهور درباره استفاده از این دارو دیگران را هم به استفاده از آن تشویق می کند.
ترامپ روز دوشنبه گفت همه آن چه که می توانم درباره مصرف این دارو به شما بگویم این است که تاکنون خوب بوده است. ترامپ گفت از این داروی ضد مالاریا استفاده می کند.
اداره دارو و غذای آمریکا هشدار داده است که این دارو می تواند عواقب بسیار خطرناکی برای قلب فرد مصرف کننده بخصوص در افراد مبتلا به ویروس کرونا داشته باشد.
 
واکنش نانسی پلوسی به استفاده ترامپ از داروی هیدروکسی کلروکین
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به استفاده دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور از دارو پیشیگری و درمان مالاریا موسوم به هیدروکسی کلروکین اعلام کرد ترجیح می دهم ترامپ از این دارو استفاده نکند.
به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، نانسی پلوسی گفت ترامپ رئیس جمهور ماست. ترجیح می دهم دارویی را مصرف نکند که به تایید دانشمندان نرسیده است و استفاده از آن هم برای گروه سنی و هم گروه وزنی وی که تقریبا بسیار چاق محسوب می شود مناسب نیست.
چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا نیز اعلام کرد اقدام ترامپ در استفاده از داروی هیدروکسی کلروکین نسجیده است و وی به غلط به مردم امید می دهد.

ترامپ داروی هیدروکسی کلروکین مصرف می کند
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد از داروی هیدروکسی کلروکین که مخصوص مداوای بیماری مالاریاست به عنوان دارویی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا استفاده می‌کند.
ترامپ با وجود هشدار‌های مقامات بهداشتی، از مدت‌ها قبل در مورد این دارو به عنوان ابزاری برای مقابله با بیماری کرونا تبلیغ کرده است.
من از حدود 10 روز قبل مصرف این دارو را آغاز کرده ام و همچنان زنده هستم.
ترامپ این موضوع را در یک جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در نشستی با مدیران رستوران‌ها در مورد تاثیرات ویروس کرونا اعلام کرد.
ترامپ چند هفته قبل از هیدورکسی کلروکین به عنوان دارویی که احتمالا می‌تواند به درمان کرونا کمک کند یاد کرد، اما مطالعاتی که پس از آن انجام شد نشان داد که این دارو نمی‌تواند تاثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد.
ترامپ 73 ساله که هر روز تست کرونا انجام می‌دهد گفت از پزشک کاخ سفید در مورد استفاده از داروی فوق سوال کرده است و این پزشک به وی گفته است در صورتی که تمایل به این کار دارد، می‌تواند آن را انجام دهد.
پرسش خبرنگار: آیا پزشک کاخ سفید به شما توصیه کرد از این دارو استفاده کنید؟
ترامپ: پزشک کاخ سفید توصیه‌ای نکرد. من از او پرسیدم که نظر شما چیست؟ او گفت، خب اگر خودتان مایل هستید (اشکالی ندارد). من هم گفتم بله تمایل دارم از آن استفاده کنم. مایلم از آن استفاده کنم. بسیاری از افراد از این دارو استفاده کرده اند. بسیاری از افرادی که در صف مقدم مبارزه با کرونا هستند از هیدورکسی کلروکین استفاده کرده اند. استفاده من از این دارو به این دلیل نبود که برخی می‌گویند، شاید صاحب کارخانه تولید کننده آن هستم. من مالک آن کارخانه نیستم. من می‌خواهم حال مردم خوب شود؛ نمی‌خواهم بیمار باشند. احتمال اینکه این دارو تاثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد بسیار زیاد است.

رستوران مریلند برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی میز سپردار بزرگ فردی ساخته است
رستورانی در مریلند برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پی کاهش محدودیتهای کرونایی، میز ناهارخوری سپردار بزرگ فردی ساخته است تا به اندازه شش پا افراد از همدیگر فاصله داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قربانیان کرونا آمریکا داروی هیدروکسی کلروکین ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات

نرخ ارز در صرافی ملی و نرخ رسمی ۴۶ ارز توسط بانک مرکزی اعلام شد که بعضی با نوسان همراه بود و بعضی ثبات قیمت را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت هر دلار آمریکا امروز _چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳_ در مرکز مبادله ایران قیمت هر دلار آمریکا به ۴۳۴,۷۲۵ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۱,۱۲۹ ریال و قیمت هر درهم به ۱۱۸,۳۷۳ ریال رسید.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، آخرین نرخ انواع ارز به شرح زیر است:

نرخ ارز ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

USD دلار آمریکا ۴۳۴,۷۲۵
GBP پوند انگلیس ۵۳,۰۳۶
CHF فرانک سویس ۴۶,۵۲۱
SEK کرون سوئد ۳,۹۷۰
NOK کرون نروژ ۳,۹۰۹
DKK کرون دانمارک ۶,۰۹۸
INR روپیه هند ۵۰۴
AED درهم امارات متحده عربی ۱۱,۴۳۷
KWD دینار کویت ۱۳۶,۵۱۳
PKR۱۰۰ یکصد روپیه پاکستان ۱۵,۰۹۵
JPY۱۰۰ یکصد ین ژاپن ۲۷,۷۰۷
HKD دلار هنگ‌کنگ ۵,۳۶۹
OMR ریال عمان ۱۰۹,۰۹۵
CAD دلار کانادا ۳۰,۹۵۰
NZD دلار نیوزلند ۲۵,۲۴۱
ZAR راند آفریقای جنوبی ۲,۲۱۱
TRY لیر ترکیه ۱,۳۰۵
RUB روبل روسیه ۴۵۷
QAR ریال قطر ۱۱,۵۳۹
IQD۱۰۰ یکصد دینار عراق ۳,۲۱۰
SYP لیر سوریه ۰۴
AUD دلار استرالیا ۲۷,۴۵۲
SAR ریال سعودی ۱۱,۲۰۱
BHD دینار بحرین ۱۱۱,۷۰۲
SGD دلار سنگاپور ۳۱,۲۰۷
BDT۱۰۰ یکصد تاکای بنگلادش ۳۸,۲۶۸
LKR۱۰ ده روپیه سریلانکا ۱,۳۹۱
MMK کیات میانمار (برمه) ۲۱
NPR۱۰۰ یکصد روپیه نپال ۳۱,۴۸۵
AMD۱۰۰ یکصد درام ارمنستان ۱۰,۶۵۵
LYD دینار لیبی ۸,۶۷۹
CNY یوان چین ۵,۸۲۰
THB۱۰۰ یکصد بات تایلند ۱۱۵,۵۴۹
MYR رینگیت مالزی ۸,۸۹۴
KRW۱۰۰۰ یک هزار وون کره جنوبی

۳۱,۲۴۶

JOD دینار اردن ۵۹,۲۴۰
EUR یورو ۴۷۱,۱۲۹
KZT۱۰۰ یکصد تنگه قزاقستان ۹,۳۳۰
GEL لاری گرجستان ۱۵,۵۱۶
IDR۱۰۰۰ یک هزار روپیه اندونزی ۲,۶۵۴
AFN افغانی افغانستان ۵۹۰
BYN روبل جدید بلاروس ۱۲,۸۶۴
AZN منات آذربایجان ۲۴,۶۷۷
PHP۱۰۰ یکصد پزوی فیلیپین ۷۴,۶۷۱
TJS سومونی تاجیکستان ۳,۸۳۶
TMT منات جدید ترکمنستان ۱۲,۰۲۳
کد خبر 739527

دیگر خبرها

  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه
  • نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد
  • کشف و ضبط انواع داروی مخدر از یک عطاری
  • کشف انواع دارو‌های مخدر از یک عطاری