Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@23:26:37 GMT

شاخص بورس از کانال یک میلیون واحد عبور کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۷۵۲

شاخص بورس از کانال یک میلیون واحد عبور کرد

رویداد۲۴ شاخص بورس امروز بعد از نوسان و افت و خیز‌هایی که در چند روز گذشته تجربه کرد از کانال تاریخی یک میلیون واحد عقب نشینی و به کانال ۹۰۰ هزار واحد ورود کرد.

از روز گذشته شاخص بورس در آغاز معاملات، مسیر خود را تغییر داد و با بیش از ۲۰ هزار واحد افزایش وارد مدار افزایشی شد، حال بازار امروز در ادامه روند معاملاتی دیروز با بیش از ۱۲ هزار واحد رشد دوباره وارد کانال یک میلیون واحد شد و تا لحظه تنظیم این خبر (۹ و ۴۲ دقیقه) با ۱۲ هزار و ۱۳۷ واحد رشد به عدد یک میلیون و چهار هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید: شاخص بورس به روند مثبت خود باز می‌گردد؟براساس این گزارش تا این لحظه همه شاخص‌های اصلی بورس مانند شاخص قیمت (وزنی - ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم در کنار شاخص کل با رشد همراه شده‌اند.

تاکنون نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، گروه مپنا (رمپنا)، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل)، فولاد خوزستان (فخوز)، خدمات انفورماتیک (رانفور)، بانک ملت (وبملت)، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر)، پتروشیمی پارس (پارس) و سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بورس سرمایه گذاری در بورس یک میلیون هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟