Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، در این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ضمن تشکر ویژه از رئیس دادگستری استان، دادستان‌ها و قضات استان به دلیل همکاری و تعامل مناسب متقابل با این اداره کل در حوزه میراث فرهنگی، افزود: گیلان با دارا بودن بالغ بر ۳۰۰۰ اثر شناسایی شده و ۱۱۷۳ اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی از استان‌های برتر کشور از نظر تعدد آثار تاریخی و میراث فرهنگی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی ریاست دادگستری استان ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی اظهار کرد معرفی و باز نشر فرهنگ و تاریخ و تمدن استان از رسالت‌های اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان بوده و محقق شدن این مهم جز با تلاش روز افزون همکاران و دوستداران میراث فرهنگی میسر نخواهد شد.

گفتنی است در انتها فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان رهنمودهای را نسبت به فعالیت اداره کل انجام داد و جهانی معاون میراث فرهنگی استان، شعبانی مسئول حقوقی و املاک اداره کل و سرهنگ علی پور فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود پرداختند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان دادستان عمومی و انقلاب گردشگری و صنایع دستی معاون دادگستری میراث فرهنگی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸  پرداخت شد. - اخبار استانها -

 هادی شاه‌وردی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان مبلغ 108 میلیارد و 110 میلیون ریال از محل اعتبارات اعطایی بند الف تبصره 18 برای 177 طرح صنایع‌دستی در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی و ثبات اقتصادی و حفظ زنجیره ارزش پرداخت شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی  افزود: مبلغ 244 میلیارد و 448 میلیون ریال نیز به 214 طرح از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال 1402 پرداخت شده است. 

وی بیان کرد: سال گذشته لیست 750 هنرمند صنایع‌دستی متقاضی بیمه تامین اجتماعی برای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی دو مرحله برای تأمین منابع ارسال شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری