Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:30:43 GMT

بنیان مشارکت و حضور مردم در جنگ تحمیلی نهادینه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۸۴۰

بنیان مشارکت و حضور مردم در جنگ تحمیلی نهادینه شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بنیان مشارکت و حضور مردم بعد از پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی نهادینه شد و صحنه‌های خلوص، وفاداری و گذشت بی‌نظیری را مشاهده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، حیدر قاسمی در ستاد بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس در استانداری اظهار کرد: با تغییر نسل‌ها برخی ارزش‌ها مغفول مانده و انقلاب نو پایه اسلامی از زمان پیروزی تا جنگ تحمیلی با حوادث و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: در فرهنگ دینی ایران عدد چهل، مقدس و ارزشمند است که باید بر اساس آن تغییر و تحولات را ایجاد و ارزش‌های دفاع مقدس را دنبال کنیم که این ارزش‌ها متعلق به بلاد اسلامی است.

وی افزود: در فرآیند و حرکت‌ها نسل‌ها تغییر می‌کنند و نگاه‌ها، باورها و پدیده‌های جدید روی کار می‌آیند که ممکن است بخشی را به سمت غفلت ببرد اما دستاورد دفاع مقدس منافع بیشتری را برای ما رقم زده است.

قاسمی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی که بنیان آن در جنگ تحمیلی پایه‌ریزی شد و امر جهاد در دوران دفاع مقدس به عینیت نمایان شد، همچنین شهادت، ایثار، گذشت و فداکاری در این دوران بیش از پیش تبلور یافت.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، بنیان مشارکت و حضور مردم بعد از پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی نهادینه شد و صحنه‌های خلوص، وفاداری و گذشت بی‌نظیری را مشاهده شد.

وی اضافه کرد: دفاع ما در جنگ هشت‌ساله تابلوی تمام نمایی از هویت انقلاب اسلامی است که همه موارد نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی نظامی و سیاسی در آن زمان تجلی یافت.

قاسمی ادامه داد: برای گرامیداشت ارزش‌ها هر جا و هر زمان نه تنها در چهل‌سالگی انقلاب بلکه در تک تک ایام بعد از انقلاب و برای به رخ کشیدن ارزش‌های بنیادین باید مدافع و مروج و مبلغ آن باشیم.

انتهای پیام/۳۲۱۲/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت جنگ تحمیلی دفاع مقدس اصفهان قاسمی معاون سیاسی استانداری اصفهان جنگ تحمیلی دفاع مقدس ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مصطفی دهقان گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی مقرر شده استان‌های با زنجیره ارزش، محصول و یا کالایی در غرفه‌های اختصاصی استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: باتوجه به ایمنکه خوزستان از جمله استان‌هایی است که در توسعه زنجیره ارزش خرما و آبزیان اقدامات بسیار ارزنده‌ای دارد، در این نمایشگاه اقدام به معرفی ۲ زنجیره ارزش خواهد کرد.

دهقان ادامه داد: استاندار خوزستان، جمعی از مدیران استان‌ها و ۵ نماینده ثابت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: ششمین نمایشگاه اکسپو، امسال برگزار می‌شود و برای دومین سال است که استان‌ها به صورت تخصصی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرکت‌های صادراتی کشور به دنیا است، اضافه کرد: بیش از ۲ هزار غرفه در این نمایشگاه تعیین شده و ۸ هزار شرکت صادراتی درخواست حضور در این نمایشگاه را داشته‌اند.

دهقان گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی توانمند زیادی از استان همچون فولاد خوزستان و پتروشیمی‌ها و ۱۵ واحد صنایع کوچک از شهرک‌های صنعتی و یا چندین واحد تولیدی خوراک آبزیان درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند و نمایندگان اقتصادی، سفیران و مسئولان ۷۰ کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۲۵ درصد ارز آوری ملی را بر عهده دارد.

نمایشگاه اکسپو شنبه هشتم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد