Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: بیشترین تجاوز به حریم و ساخت و ساز غیرقانونی در محدوده لازم‌المراعات راههای این شهرستان در حوزه کنارگذر شمالی کلانشهر مشهد روی داده است.

به گزارش قدس آنلاین، جواد پورعلی اظهار کرد:  پس از  آزادراه کنارگذر شمالی مشهد بیشترین موارد تجاوز به حریم قانونی راهها در خراسان رضوی مربوط به محدوده بزرگراه مشهد - چناران و جاده‌های مشهد - کلات و مشهد - سرخس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد موارد تجاوز را شامل دیوارکشی، گودبرداری زمین، ساخت واحدهای تجاری، نصب تیر توسط اداره برق در حریم راهها و نیز ساخت راههای دسترسی غیرمجاز در محدوده حریم قانونی راهها برشمرد. وی گفت: همچنین در چارچوب مقابله با متجاوزان به حریم قانونی راهها ۳۵ مورد ساخت و ساز در این محدوده‌ها تخریب شد. پورعلی افزود: تجاوز به حریم، محدود به راههای اصلی نیست بلکه در مسیر راههای روستایی پر رفت و آمد روستایی نیز موارد تجاوز به حریم قانونی راه صورت می‌گیرد. وی افزود: عمده تخلفات متجاوزانه در حریم راههای روستایی شامل دیوارکشی، عبور دادن لوله آب و دیگر تاسیسات فنی خدماتی از حریم جاده و حتی شکافتن آسفالت برای لولهگذاری آب است. شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت شامل سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه، ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستا است. کلانشهر مشهد با ۳۵۰ کیلومترمربع مساحت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.  منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد راهداری تجاوز به حریم حریم قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این چهار واحد شامل ۲ شیرینی فروشی در محدوده خیابان وکیل آباد و ۲ واحد فروش مواد غذایی در محدوده خیابان امام رضا(ع) مشهد می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارتها بر بازار مشهد به ویژه خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با حداقل ۱۰ گروه بازار را کنترل می کنند.

وی گفت: تخلفات واحدهای صنفی به ویژه گرانفروشی و عدم درج قیمت به سرعت شناسایی و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می شود.

دیگر خبرها

  • ۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد
  • ترافیک سنگین در یک محور شمالی/ جزئیات بیشتر
  • جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • حریم شهرها باید متولی داشته باشد
  • مردم نباید برای دریافت خدمات سردرگم باشند
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • لزوم حفظ حریم بی خطری پرواز و کنترل ساخت و سازها در فرودگاه رشت
  • عکس گرفتن از کسی که در ملاعام مرتکب جرمی شود، حرام نیست
  • ساخت یک طبقه مسکونی در حریم منظری مسجد تاریخانه از سر گرفته شد
  • قانون درباره فیلمبرداری از دیگران چه می‌گوید؟