Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا سلیمی با انتقاد از تشکیل یک جلسه این هیات در طول 4 ماه گذشته گفت: شنیده‌ایم که فریدون احمدی نماینده زنجان به تحمل 61 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: شنیده‌ام که فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی از طریق تسهیل در وقوع جرم (در ایجاد انحصار) به تحمل 61 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که متأسفانه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در طول 4 ماه اخیر فقط یک جلسه برپا کرده است، افزود: رئیس این هیأت باید در این باره توضیح دهد.

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خاطرنشان کرد: روز گذشته ما در مجلس شاهد نطق تند آقای احمدی بودیم که شاید این نطق به دلیل حکم اخیری است که قوه قضائیه برای او صادر کرده است.

به گزارش فارس،‌ فریدن احمدی چندی پیش به اتهام اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس زنجان علیرضا سلیمی حبس تعزیری هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، جانسون روز چهارشنبه (به وقت محلی) در پیامی که برای نمایندگان کنگره آمریکا ارسال کرد، از به جریان افتادن روند رأی‌گیری و تصویب چهار لایحه شامل کمک‌های درخواستی دولت آمریکا برای اوکراین، رژیم صهیونیستی، حوزه اقیانوس هند - اقیانوس آرام و همچنین لایحه موسوم به «تدابیر مقابله با روسیه، چین و ایران»  خبر داد.

جانسون در پیام خود به اعضای کنگره آمریکا نوشت که بحث و رایزنی در مورد این لوایح تا روز شنبه در کنگره انجام شده و پس از انجام اصلاحات احتمالی، عصر شنبه رأی‌گیری برای تصویب نهایی آنها در مجلس نمایندگان آمریکا به انجام خواهد رسید.

گفتنی است؛ رئیس جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در حال حاضر تحت فشار سیاسی شدید از سوی قانونگذاران حزب خود قرار گرفته است.

او تلاش می‌کند حمایت حزب جمهوری‌خواه از ادامه کمک به کی‌یف برای مقابله با روسیه را جذب کند.

دو ماه است که یک بسته تکمیلی ۹۵ میلیارد دلاری کمک به اوکراین، (رژیم) اسرائیل و سایر متحدان آمریکا به تصویب نرسیده است.

این بسته همچنین کمک‌های بشردوستانه برای غیرنظامیان در اوکراین و غزه ارائه می‌کند.

به نوشته آسوشیتد پرس، عملیات نظامی تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه، فشارها را بر جانسون تشدید کرد اما به او فرصتی داد تا بر فوریت تصویب بودجه تاکید کند.

جانسون به شبکه فاکس نیوز گفت که او و جمهوری‌خواهان «ضرورت ایستادن در کنار اسرائیل را می‌دانند» و او این هفته برای پیشبرد کمک‌ها تلاش خواهد کرد.

وی گفت: «جزئیات این بسته در حال حاضر در حال تنظیم است. ما در حال بررسی گزینه‌ها و همه مسائل تکمیلی هستیم.»

آمریکا در ماه جاری به رغم ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن غزه، به گفته رسانه‌های این کشور، مخفیانه میلیاردها دلار کمک نظامی جدید به اسرائیل اختصاص داد.

به گفته مقامات آگاه پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا، بسته‌های تسلیحاتی جدید شامل بیش از یک هزار و ۸۰۰ بمب ۲ هزار پوندی موسوم به ام کی ۸۲ و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی است.

گزارش‌های پیشین، استفاده اسرائیل از بمب‌های ۲ هزار پوندی را دلیل تلفات گسترده غیرنظامیان در غزه دانسته بودند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا