Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@13:00:39 GMT

تنها ۲ روز تا پایان مهلت پذیره‌نویسی سهام دولتی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۴۱۱۵

تنها ۲ روز تا پایان مهلت پذیره‌نویسی سهام دولتی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دو لت در این طرح قصد دارد باقی مانده سهام خود در بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را با هدف مردمی کردن اقتصاد و امکان ورود تمامی اقشار جامعه به بازار سرمایه واگذار کند.

همچنین امکان پذیره نویسی سهام دولتی از طریق بانک‌ها فراهم شده است، اما با توجه به وضعیت بیماری کرونا و تاکید بر عدم حضور و تجمع افراد، امکان پذیره نویسی سهام دولت از طریق اپلکیشن آپ نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان خرید در چند نوبت برای هر کد ملی نیز فراهم است و کاربران می‌توانند مبلغ مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری را در چند نوبت تا پیش از پایان پذیره‌نویسی پرداخت کنند.

مهلت پذیره نویسی این صندوق تنها تا پایان اردیبهشت ماه است که سقف خرید از حداقل ۱۰ هزار تومان تا حداکثر دو میلیون تومان برای هر نفر تعیین شده است.

شما می‌توانید برای خرید سهام دولت بدون نیاز به کد بورسی، از طریق گزینه نشان بانک در اپلیکیشن آپ اقدام کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4929272

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام سهام عدالت اپلیکیشن آپ صندوق سرمایه گذاری ویروس کرونا سرمایه گذاری بورس کسب و کارهای اینترنتی کولر گازی ایران کیش گردشگری تلگرام واحد صنعتی بانک ملت کسب و کار تبلیغات موبایل پذیره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|مهرداد لاهوتی

عضو منتخب دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه هفتم تاکید شده ۵درصد از رشد ۸درصدی از طریق سرمایه گذاری و مابقی از طریق افزایش بهره وری شکل بگیرد که این مهم تنها با مشارکت مردم قابل تحقق است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  مهرداد لاهوتی  عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم و یازدهم گفت: اگر نگاهی به قانون اساسی داشته باشیم، اقتصاد به سه بخش دولتی، خصوصی و بخش تعاون تقسیم شده است. پیشتر قرار بود که 25درصد اقتصاد در اختیار بخش تعاون باشد اما هم اکنون 80درصد اقتصاد در اختیار دولت و شبه دولتی هاست.

نماینده منتخب در مجلس دوازدهم گفت: در بودجه امسال  سهم بودجه شرکتهای دولتی 3700هزار میلیارد تومان است که عدد بزرگی است. براین اساس باید تلاش شود که سهم 80درصد سبد اقتصاد دولتی کاهش یابد. هر چه از سهم دولت کاسته شود باید به سهم بخش خصوصی و بخش تعاون اضافه شود.

لاهوتی گفت: در برنامه هفتم تاکید شده 5درصد از رشد 8درصدی از طریق سرمایه گذاری و مابقی از طریق افزایش بهره وری شکل بگیرد که این مهم تنها با مشارکت مردم قابل تحقق است.

وی گفت: در سال جاری سهم منابع عمرانی 380همت است که240همت آن ازطریق اوراق و قرض از مردم انجام میشود که رقم قابل قبولی نیست.
سه اصل هدایت، حمایت و نظارت باید جایگزین تصدی گری دولتی شود. به هر ترتیب در پایان سال یک بار دیگر باید وضعیت تحقق شعار سال را بررسی کنیم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام سهام عدالت جاماندگان | جاماندگان به کجا مراجعه کنند
  • دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|مهرداد لاهوتی
  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان