Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «پازاج» عنوان دومین فیلم کوتاه میثم حسنلو پس از فیلم «پازل» است که با موضوعی اجتماعی و درباره زنان کارتن خواب ساخته شده است. این فیلم پس از طی کردن مراحل فنی آماده اکران و حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود.

رایا نصیری، پریا وزیری، فاطمه میرزایی و اکبر مددی مهر در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا حسنلو تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به حضور مرتضی نجفی مدیرتصویربرداری، محمدرضا باغنده طراح صحنه، مریم محمدپور طراح لباس، سید وحید رضویان مدیر صدابرداری، نوید میرکیانی طراح چهره پردازی، مهران پناهنده دستیار کارگردان و برنامه ریز، افروز شادکی مدیر تولید، ملینا باغنده مدیر صحنه، امیرحسین ارقبایی، علی عبداللهی، محمدحسین خداحامی و محمدرضا شعبانپور دستیاران فیلمبردار، سیدمرتضی موسوی دستیار صدا، پرشینگ بهرامی و محمدرضا فروتن مجریان گریم، محمد امیدوار و امیرحسین محمدیاری دستیاران صحنه، مریم محمدپور عکاس و مژده دهقانی روابط عمومی اشاره کرد.

کد خبر 4929407 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: کارتن خواب فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه دو سیما تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان سریال ایرانی شبکه سلامت خانه سینما رادیو نمایش شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با تاکید شهردار تهران مبنی بر جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان از گرمخانه‌های شهر تهران برای حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی، جذب این افراد آغاز شده است و پیمانکاران خدمات شهری تاکنون حدود ۷۰ نفر را جذب کردند. رضا محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه کنند یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: این افراد حداقل حقوق ۱۱ و نیم میلیون تومان را دریافت می‌کنند که با مزایا تا ۱۳ و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت. رضا محمدی گفت: این افراد بیمه هم خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • پاکسازی محل تجمعی کارتن‌خواب‌ها در مسیل باقری