Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد جدید بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است، گفت: آمار مبتلاشدگان به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان از مرز ۱۲۰۰ نفر عبور کرد.

«محمد هادی عباسی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون هزار و 202 نفر در سیستان و بلوچستان به این بیماری مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: از مجموع مبتلاشدگان 783 نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، 222 نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و 397 نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هستند.

 

عباسی با اشاره به اینکه افزایش آمار بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان صعودی است، ادامه داد: زاهدان بیشترین بیماران کرونایی را به خود اختصاص داده است.

 

وی افزود: 498 بیمار کرونایی بهبود یافته اند و هم اکنون 58 نفر در بیمارستان سطح استان بستری هستند و 577 دوره نقاهت درمانی خود را در منزل سپری می کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: ۶۹ نفر با داشتن تست مثبت کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

عباسی با بیان اینکه شاهد انتقال ویروس به روستاها هستیم و این نگران کننده است، افزود: با وجود اینکه هم استانی های ما از چرخش ویروس کرونا مطلع هستند اما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمار کرونایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان


ابوالفضل مهدیار  گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اخذ شده که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بیش از قیمت مصوب ابلاغی اتحادیه و تنظیم قرارداد خارج از سامانه است.

وی بیان کرد: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد