Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مظلومی در این دیدار با ابراز تأسف و همدردی با خانواده مرحوم جوادزاده، علو درجات را برای این همکار عزیز و صبر و شکیبایی برای همسر و فرزندانش از درگاه حضرت حق آرزو کرد

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور تکریم و ادای احترام  و دلجویی، به اتفاق معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی، تعاون و فرهنگی خود در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه در شهرستان قائمشهر و ساری در منزل دو تن از خادمین شهدا شادروان حاج محمد رضا نوریان و محمود رضا جوادزاده حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
مظلومی در دیدار با خانواده بزرگوار مرحوم نوریان، ضمن تسلیت درگذشت این همکار مومن و مخلص، برای همسر و فرزندان صبر و بردباری و برای این عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی را از خداوند متعال آرزو کردند.
مدیر کل بنیاد مازندران پس از آن در شهرستان ساری با خانواده صبور شادروان محمودرضا جوادزاده دیدار به عمل آورد.
مظلومی در این دیدار با ابراز تأسف و همدردی با خانواده مرحوم جوادزاده، علو درجات را برای این همکار عزیز و صبر و شکیبایی برای همسر و فرزندانش از درگاه حضرت حق آرزو کرد. 
گفتنی است شادروان محمود رضا جوادزاده و حاج محمد رضا نوریان از همکاران ارزشمند و پر تلاش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بودند که در 29 اسفند سال 98 بر اثر بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفتند.        
مدیر کل بنیاد مازندران در این دو دیدار با تمجید از خصوصیات اخلاقی خوب و پسندیده این دو همکار سفر کرده گفت: مرحوم نوریان و جواد زاده در انجام کارهای اداری افرادی با برنامه، پیگیر و کارگشا بودند و از لحاظ خوش خلقی و منش اجتماعی جایگاه ویژه ای در میان همکاران داشته اند.           
در پایان این دیدارها، از این دو خانواده بزرگوار و مقاوم تجلیل به عمل آمد.
در ادامه نیز، مدیر کل به اتفاق معاونین، ضمن حضور در منزل جانباز  شهید 70 درصد عزت ا... اصغری، که ایشان نیز بر اثر بیماری کووید 19 در ایام ابتدایی سال جاری به همرزمان شهیدش پیوست از همسر و فرزندان رشیدشان دیدار نمودند.‌
مدیر کل بنیاد مازندران پیام تسلیت نمابنده محترم ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد را به خانواده جانباز شهید عزت ا...  اصغری ابلاغ کرد.     
مظلومی ضمن ابلاغ تسلیت این بنیاد به خانواده این شهید بزرگوار، با بیان اشاره هایی از اقدامات بنیاد در زمان بستری مرحوم اصغری در بیمارستان و شرح مختصری از اقدامات مشابه در سطح استان در مواجهه و مقابله با این بیماری، برای این جانباز شهید معظم غفران الهی و برای خانواده معزز از خداوند منان صبری جمیل مسئلت نمودند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دلجویی مدیر کل بنیاد مازندران خانواده همکاران متوفی و نوریان مدیر کل بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران