Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن رحیمی» با انتشار پستی در فضای مجازی در خصوص طرح جدید چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی نوشت: چرخه انتخابی تیم ملی، در دوره کشتی گرفتن ما با عنوان «فرآیند انتخابی تیم ملی» هر ساله اجرا می‌شد. تا جایی که بیاد دارم از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ اکثر کشتی‌گیران خوب هر وزن به ویژه در کشتی آزاد بیشتر از فرنگی، تلاش می‌کردند در انتخابی تیم ملی جز نفرات برتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتخابی تیم ملی هم کشتی‌گیران اوزانی که هنوز تکلیفشان روشن نبود، به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شدند و یا مسابقات درون اردویی برگزار می‌شد تا بهترین نفرات انتخاب شود.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۱۳ در ادامه پست خود آورده است: در سال ۲۰۱۶ برای المپیک برزیل، برای کشتی‌گیرانی که در چند سال قبل آزمایش بهتری پس داده بودند امتیاز بیشتری قایل شدند. من خودم سال‌های ۲۰۱۳- ۲۰۱۴- ۲۰۱۵ با اینکه جزء سه نفر جهان در وزن خودم بودم در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کردم.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو تصریح کرد: فرآیند انتخابی تیم ملی بعضی سال‌ها تغیراتی هم بهمراه داشت، هیچ وقت هم نمی‌شد انتظار داشت که صد در صد اجرا شود، چون بعضی از کشتی‌گیران ما شرکت در انتخابی تیم ملی را توهین به خودشان قلمداد می‌کردند و خلاصه اینکه جا انداختن این فرآیند سخت بود، اما سال به سال داشت بیشتر جا می افتاد.

دارنده ۴ مدال طلا، نقره و برنز پیکارهای قهرمانی جهان در پایان با اشاره به طرح چرخه جدید انتخابی تیم ملی، خاطر نشان کرد: اگر فدراسیون بتواند همان راه را ادامه دهد، هم فرآیند انتخابی تیم ملی روز به روز کامل‌تر می‌شود و هم به عدالت نزدیک‌تر است. البته نمی‌دانم چرا اسم فرآیند را بعد از ۶ سال برداشته‌اند و اسم چرخه را گذاشته‌اند. وقتی یک موضوعی با اسمی مشخص جاافتاده، چه اصراری به تغییر نامش داریم؟ یعنی واقعا بعضی‌ها فکر می‌کنند، می‌توانند بگویند اصلا وجود نداشته و از الان ما شروعش کردیم؟ این رفتارها خوب نیست. همه می‌فهمند حتی اگر به زبان هم نیاورند، می‌فهمند.

برچسب‌ها کشتی آزاد فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی