Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:46:53 GMT

آزادسازی ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی سلسله

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۴۹۶۸

آزادسازی ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی سلسله

سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی رسیدگی به چند فقره پرونده زمین خواری مبنی بر تصرف غیر قانونی ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سلسله، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و اقدامات تخصصی که با همکاری کارشناسان ادارات مرتبط شهرستان سلسله صورت گرفت مشخص شد، افرادی  سودجو  این مقدار از اراضی ملی را به صورت غیر قانونی و بدون مجوز به کاشت درخت گردو اختصاص داده و اقدام به فنس گذاری و ساخت و ساز غیر مجاز در اطراف آن ها کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدیان نسب ادامه داد: ماموران در راستای اجرای احکام مرجع قضائی و با همراهی کارشناسان اداره راه و شهرسازی، زمین های تصرف شده را به اراضی ملی بازگرداندند.

 فرمانده انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افراد سودجو و متخلفانی که به اراضی ملی دست درازی کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منابع طبیعی لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منابع طبیعی لرستان سلسله فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منابع طبیعی لرستان سلسله اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری