Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه مهلت انجام پذیره نویسی تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعیین شده است گفت: شهروندان بوشهری تا سقف ۲ میلیون تومان می‌توانند در پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری نام نویسی کنند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رسول زارعی صبح امروز  در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با اشاره به آغاز پذیره نویسی صندوق های قابل معامله اظهار داشت: عرضه سهام دولتی بانک‌های ملت، صادرات، تجارت و بیمه‌های البرز و اتکایی امین با 20 درصد تخفیف به عنوان فرصتی عالی و سوداور برای ورود به بازار سرمایه و خرید سهام  در صندوق های قابل معامله انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به واگذاری  سهام دولت خاطر نشان کرد: در راستای کوچک سازی اندازه دولت، اقدام به فروش سهام خود در برخی از شرکتها و موسسات در قالب پذیره نویسی کرده و در این راستا دولت بخشی از سهام خود با 20 درصد تخفیف قیمت، نسبت به قیمت بورسی سهم این شرکتها به فروش می‌رساند.

پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس‌ فرصتی برای انتفاع بوشهری‌ها‌ست آغاز پذیره نویسی صندوق های قابل معامله ETF از امروز 603 هزار بوشهری مشمول سهام عدالت می‌شوند

  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر افزود: در این طرح ، هر یک از شهروندان استان بوشهر تا 31 اردیبهشت ماه از طریق پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری ETF  تا سقف 2 میلیون تومان می توانند نام نویسی کنند.

زارعی با بیان اینکه همه اشخاص حقیقی ایرانی می‌توانند برای سهام صندوق واسطه گری یکم دولت پذیره نویسی با ازای هر کد ملی یا ثبت نام کنند تصریح کرد: هر شهروند استان بوشهر می‌تواند با گوشی همراه هوشمند خود با درگاه‌های پرداخت بانکی اقدام یا برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای وزارت امور اقتصاد و دارایی به نشانی Mefa.ir  مراجعه کند.

وی ،مراحل پس از پذیره نویسی را مورد اشاره قرار داد و  خاطر نشان کرد: 2 ماه پس از روز پایانی پذیره نویسی یعنی از روز 31 تیرماه امکان معامله سهام خریداری شده وجود دارد و مردم می‌توانند همه واحدهای خریداری شده خود را در بازار بورس به فروش رسانند.

انتهای پیام/190/ی

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری قابل معامله استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مسؤولان انرژی اتمی با تقدیر از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه انرژی هسته‌ای طی سال‌های اخیر اظهار کرد: در آینده جهان انرژی هسته‌ای یکی از امور بنیادین و راهبردی است و اگر از الان به خودکفایی، تولید و مرجعیت دست پیدا نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان داشت: رویکرد خودکفایی، تولید و رسیدن به مرجعیت که در حال حاضر با نگاه مقام معظم رهبری ایجاد شده بسیار ارزشمند است و به خوبی در سازمان انرژی اتمی مدیریت می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین خواستار ایجاد راکتور تحقیقاتی در بوشهر شد و گفت: تحقق این امر می‌تواند آثار و برکات فراوانی برای استان و کل کشور در پی داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر همچنین ایجاد راکتورهای کوچک و شتاب دهنده الکترون در استان را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه بوشهر ضمن تشکر برای تولید آب از نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اگر ۲ راکتور در حال احداث نیز پیوست تولید آب داشته باشد بسیار می‌تواند به شرایط آب استان کمک کند. بوشهر استان کم بارش است و عدم بارش تمام زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مساله آب شرب در تابستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان است.

کد خبر 6086366

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس سرانجام فروخته شد، از دولت به دولت!
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!