Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال با اشاره به عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌‌های حج تمتع گیلان از ودیعه‌گذاران آذر ۱۳۸۶ خواست تا در این کاروان‌ها ثبت نام کنند.

«حسن فعال» بااشاره به ثبت‌نام حج تمتع سال ۹۹ به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: ثبت‌نام از دارندگان قبوض ثبت‌نامی حج تمتع از هفته دوم اسفند ۹۸ به صورت غیرحضوری آغاز شد.     مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان اینکه با تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها از ودیعه‌گذاران بیشتری جهت نام‌نویسی دعوت شد افزود: با توجه به ظرفیت خالی برخی از کاروان‌های حج تمتع سال جاری گیلان، کلیه دارندگان قبوض ثبت‌نامی حج تمتع تا تاریخ ۳۰ آذر می‌توانند جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت reserve.haj.ir به صورت غیرحضوری در کاروان‌هایی که دارای ظرفیت خالی هستند، ثبت‌نام کنند.  
فعال با تاکید بر اینکه این اطلاعیه تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها اعتبار دارد بیان کرد: پس از تکمیل ظرفیت قادر به پذیرش زائرین جدید نخواهیم بود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت نام حج تمتع ۹۹ حسن فعال کاروان های حج گیلان زائران گیلانی ثبت نام حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: اولین کاروان حج عمرهT فردا پنجم اردیبهشت از بروجرد به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سیدحمید مصطفایی اظهار کرد: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج تمتع آغاز می‌شود و لرستان برای حج تمتع ۸ کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

وی تصریح کرد: کاروان‌های تمتع از بیستم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، اما تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

مصطفایی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 747202

دیگر خبرها

  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند