Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر گفت: «300 بسته معیشتی توسط دانشگاهیان شهرستان هادیشهر و جلفا در رزمایش همدلی تهیه و بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و بی‌بضاعت توزیع شد.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حیدر مرتضی‌پور مدیر اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر در حاشیه رزمایش همدلی دانشگاهیان شهرستان هادیشهر و جلفا اظهار کرد: «در راستای فرمایش رهبری و برای رسیدگی به وضعیت معیشتی اقشار آسیب‌پذیر 300 بسته معیشتی توسط دانشگاهیان شهرستان هادیشهر و جلفا تهیه و با کمک و همکاری بسیج دانشجویی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

امام جمعه هادیشهر هم در رزمایش کمک مؤمنانه بیان کرد: «پس از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان برای رسیدگی به مشکلات مردم ناشی از کرونا، همه باید وارد صحنه شوند.»

حجت‌الاسلام علی انتظاری عنوان کرد: «مردمی که تاکنون در همه مشکلات و سختی‌ها یار و یاور محرومان بوده‌اند به میدان بیایند تا همه مسئولان با روحیه‌ای جهادی و انقلابی وارد صحنه شوند و به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر رسیدگی کرده و به داد مستمندان برسند.»

رزمایش همدلی دانشگاهیان شهرستان هادیشهر و جلفا با حضور حجت‌الاسلام علی انتظاری امام جمعه شهرستان هادیشهر، فرمانده ناحیه بسیج سپاه هادیشهر و جلفا، مسئولان ادارات و نهادها و مشارکت دانشجویان و دانشگاهیان در واحد دانشگاهی هادیشهر برگزار شد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسته معیشتی رزمایش همدلی کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بارندگی‌های دوروز اخیر در سیستان و بلوچستان که فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی ، ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری قطع شده است.

مجید محبی افزود: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.
محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک