Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با انتقاد از اینکه زمزمه‌هایی در رابطه با عدم اجرای رتبه بندی معلمان شنیده می‌شود، گفت:از مجلس یازدهم می‌خواهیم تا موضوع عدم اجرای رتبه بندی معلمان را پیگیری کند. تاریخ انتشار: 13:14 - 30 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۱۶۹ خبرگزاری میزان - سیدمحمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان زمزمه‌های شنیده می‌شود که قرار است مجدداً این موضوع اجرایی نشود، این در حالی که دولت طبق برنامه ششم مکلف بوده تا لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ابطحی بیان داشت: ما در این زمینه به مسؤلین دولتی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بارها تذکر دادیم و اما گوش شنوایی وجود نداشت و نهایتاً در این زمینه بخشنامه دادند و مذاکراتی با فرهنگیان صورت گرفت، با این حال زمزمه‌های شنیده می‌شود که اجرای طرح رتبه بندی معلمان با مشکلاتی مواجه شده و قرار است اجرایی نشود.   عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه معلمان این قشر زحمتکش را باید دریابیم، گفت: انتظار می‌رود مجلس یازدهم پیگیری لازم را در مورد اجرای رتبه بندی معلمان داشته باشد. بیشتر بخوانید: جذب داوطلبان بومی در اولویت قرار گرفت انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رتبه بندی معلمان اجرای رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!