Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:01:29 GMT

واژگونی پیکان 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۱۱۸

واژگونی پیکان 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه پیکان در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر کشته و دو نفر هم زخمی شدند.

سرهنگ فضل الله شیری اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت 5 بامداد امروز (30 اردیبهشت) در مسیر میدان آزادگان به تقاطع امام حسین(ع) کرمانشاه، نرسیده به پل مدافعان حرم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سانحه خودروی پیکان به علت سرعت بالا به شدت با جدول حاشیه خیابان برخورد  کردکه در نتیجه آن راننده 19 ساله و دختر نوجوان 12 ساله جانشان را از دست دادند. همچنین در این سانحه دو سرنشین دیگر خودرو نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: ناتوانی راننده جوان در کنترل و مهار خودرو علت وقوع این حادثه مرگبار بود که جان خودش را نیز گرفت.

وی در پایان از رانندگان خواست تا در معابر شهری نیز با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به تصور خلوت بودن خیابان در برخی ساعات مقررات رانندگی را زیر پا نگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه پليس راهور منطقه کرمانشاه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

" سید حسین طباطبایی " روز چهارشنبه در گفتگو با ما افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته