Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@04:47:05 GMT

پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰ منتشر شد + عکس 

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۱۳۵

پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰ منتشر شد + عکس 

پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰، داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران، از ترور دانشمندان هسته‌ای تا نبردهای بیوتروریسم و ربایش چهره‌های شاخص انقلاب است.

به گزارش مشرق، پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰، داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران، از ترور دانشمندان هسته‌ای تا نبردهای بیوتروریسم و ربایش چهره‌های شاخص انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی بارز این کتاب، استفاده مستند نویسنده از اسناد تاریخی موثق برای فضاسازی و روایت داستانی است؛ به نحوی که اکثر اسامی و شخصیت‌های داستان با اسامی و مشخصات حقیقی خود وارد می‌شوند و بر مدار تخیل نویسنده، نقش شان را ایفا می‌کنند. همچنین حاوی عملیات‌های پیچیده اطلاعاتی و مهیج است که با کش مکش‌های داستانی، مخاطب را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

سیزدهم خرداد سال ۱۳۶۸ هجری شمسی مردی بزرگ از دنیا رفت. در همان شب در سراسر دنیا ۱۲ نفر یهودی متولد شدند. یازده پسر و یک دختر!  در بین آن ها فقط یک پسر بود که در اجداد پدری و مادری اش اصالت یهودی اش اثبات شده بود و از وفاداران به صهیونیسم بودند. اسمش را بنیامین گذاشتند. چون در ساعت و دقیقه روز خاصی به دنیا آمده بود و از طرفی هوش بسیار فعالی داشت، مورد توجه موساد قرار می گیرد. 

شخصیت اصلی داستان یا همان بنیامین، دقیقاً در همان ساعت و دقیقه ای که امام خمینی (ره) علیه از دنیا می روند، به دنیا می آید و تحت شدیدترین مراقبت های موساد زندگی می کند. بر اساس برنامه طراحی شده آنها زندگی می کند. والدین او هر دو کارمند موساد هستند. مادرش نسبت به تبعیض جنسیتی یهود نسبت به دختر و پسر ناراحت است و دائماً همسرش و منابع دینی شان را مورد سوال و مقایسه قرار می دهد. به همین مناسبت در بخشی از کتاب برخی از رسوم و آداب صهیونیست ها در خصوص تبعیضات جنسیتی از زبان او برای مخاطب بیان می شود.

بنیامین تحت حرفه ای ترین و پیشرفته ترین آموزش های عمومی، تخصصی و اطلاعاتی قرار می گیرد. رژیم غذایی، ترددها، حتی منابع مطالعاتی و رسانه ای اش به دقت سانسور می شود. تحصیلاتش از پیش دبستانی تا قبل از دانشگاه در اسرائیل به اتمام می رسد و برای ادامه تحصیل راهی اروپا می شود. او تحت تاثیر مادرش، به دنبال کشف حقیقت های دین و آئینش می پردازد. در دانشگاه عاشق دختری مسیحی به نام مریا می شود که با همراهی هم مسیر کشف حقیقت را طی می کنند. 
در فصول مختلف بین زندگی بنیامین جنایات رژیم صهیونیستی در قالب داستان روایت می شود. از ایفای نقش در ناآرامی های مدنی ایران تا ترور دانشمندان هسته ای و فعالیت های غیر انسانی در خصوص مردم دنیا.

پرونده فوق سرّی ۲۰۴۰؛ داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران به قلم محمد قنبری در قطع رقعی و ۱۶۰ همزمان با ایام  یوم الله روز جهانی قدس توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

علاقه مندان جهت تهیه این کتاب با دست خط یادگاری و امضا نویسنده میتوانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف ویژه تهیه نمایند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس کتاب نمایشگاه کتاب انتشارات شهید کاظمی جنایات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام انزجار مردم ارومیه از جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ارومیه روز چهارشنبه با  تجمع خودجوش که با حضور قشرهای مختلف مردم و دانشجویان در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد بار دیگر نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام زنان و کودکان بی گناه غزه اعلام کرده و به نمایش گذاشتند.

در این تجمع  حاضران با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با مضمون «غزه کربلا شد مهدی بیا مهدی بیا»، مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، «قدس متعلق به مسلمین است و باید به آن برگردد»، «فلسطین آزاد خواهد شد.» نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

شرکت کنندگان در تجمع همچنین با سر دادن شعارهایی، چون مرگ بر اسراییل، «جنایت اسراییل جنایت آمریکاست» اعتراض و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و رژیم آمریکا و هم پیمانان آنان نشان داده و پیمانی دوباره با مردم مظلوم غزه بستند.

در این تجمع گروه سرود دانشجویی در اعتراض به جنایات اسراییل، سرود ویژه‌ای را اجرا کردند که مورد توجه مردم و حاضران قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در این تجمع گفت: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، امروز چرا در برابر کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت کرده اند؟

حجت الاسلام منصور امامی ادامه داد: صهیونیست‌ها دشمن‌ترین افراد برای اهل ایمان و شر مطلق هستند چرا که همواره رد پای آنان در تمامی فتنه‌ها دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه امام راحل از سال ۱۳۴۱ خطر صهیونیست را گوشزد کردند، افزود: برپایی جشن‌های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی و جنگ هشت ساله در ایران با هدف انحراف اذهان عمومی از اسرائیل بود و  نباید این جنایات رژیم صهیونیستی به دست فراموشی سپرده شود.

در پایان این تجمع مردمی بیانیه محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرائت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حماس به زودی شرایط آتش‌بس را اعلام می‌کند/جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بدی داد
  • اجتماع مردم شهرستان قدس در محکومیت جنایات بیمارستان شفا غزه برگزار شد 
  • اعلام انزجار مردم ارومیه از جنایات رژیم صهیونیستی
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه
  • تجمع اعتراضی مردم گرگان به جنایات رژیم صهیونیستی
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه
  • واکنش ایران به قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه؛ ناکافی است
  • انزجار مردم قم از جنایات رژیم صهیونیستی + عکس