Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بیان کرد: هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام تندرستی، ورزش همگانی و احیای سنت‌های بومی پیشرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی از هیات‌های مهم است افزود: هیات باید هماهنگ و همسو با گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل گام بردارد و برای اجرای برنامه‌های مختلف برنامه ریزی کند و اجرای برنامه‌های ورزشی در مناطق محروم و دور افتاده را در اولویت قرار دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه هیات‌های شهرستان‌ها هم باید فعال شوند گفت: باید توجه ویژه به ورزش بانوان شوند و جشنواره‌های مختلف در روستا‌ها اجرا شود و برای ارتقای جایگاه ورزش روستایی کشور باید از ظرفیت سایر هیأت‌ها بهره‌مند شویم.

انوشیروانی با اشاره به اینکه هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام تندرستی، ورزش همگانی و احیای سنت‌های بومی پیشرو باشد بیان کرد: ایران اسلامی مهد ورزش‌های بومی است و باید تلاش کنیم تا از این سنت‌ها مراقبت شود.

او گفت: تمامی هیات‌ها باید مجمع سالانه را جدی بگیرند و با برگزاری این مجمع عملکرد خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش روستایی بازی بومی و محلی ورزش همگانی اخبار ورزشی هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان