Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:38:39 GMT

صف اجساد کرونایی در گورستان‌های برزیل

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۵۱۳

صف اجساد کرونایی در گورستان‌های برزیل

افزایش قابل توجه مبتلایان و قربانیان کرونا در برزیل نه تنها نظام بهداشتی بعضی شهرهای این کشور را در معرض فروپاشی قرار داده بلکه گورستان‌ها نیز ۲۴ ساعت در حال دفن اجساد هستند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کسانی که در برزیل اجساد را دفن می کنند، می گویند شبانه روز در حال دفن هستند ولی کار تمام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل نیویورک پست گزارش داد، در شهر مانوئس که شاهد بیشترین قربانی کرونا در برزیل است تابوت کمیاب شده  و دست اندرکاران گورستان‌ها  اقدام به حفر عجولانه گودال می کنند تا قربانیان را به صورت دسته جمعی دفن کنند اقدامی که باعث ناراحتی بعضی خانواده های قربانیان شده و آنها تصمیم گرفتند به جای اینکه جسد عزیزان خود را در گورهای دسته جمعی دفن کنند، با آتش بسوزانند.

برزیل به دلیل سیاست و رویکرد ژائیر بولسونارو به کانون کرونا در آمریکایی لاتین تبدیل شده است و اوایل هفته نیز با بیش از 255 هزار مبتلا با پشت سر گذاشتن ایتالیا و اسپانیا در رتبه چهارم جهانی قرار گرفت. بولسونارو اصرار دارد که کوید 19 خطرناک نیست و با سخت گیری اجتماعی از جمله قرنطینه برای مهار کرونا مخالفت می کند.

روز گذشته بی بی سی به نقل از «برنو کواس» شهردار «سائو پائولو» گزارش داد، 90 درصد ظرفیت های بیمارستان عمومی این شهر به کار گرفته شده است و احتمالا طی دو هفته آینده باقی مانده ظرفیت تکمیل خواهد شد.

بر اساس آمار رسمی تاکنون 16856 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در برزیل جان خود را از دست داده اند. این کشور از نظر تعداد قربانیان کرونایی در رتبه پنج جهان قرار دارد.

کرونا نظام بهداشتی بزرگترین شهر برزیل را در آستانه فروپاشی قرار داده استشمار قربانیان کرونا در برزیل بیش از مجموع قربانیان آمریکای لاتین استضرر 8.35 میلیارد دلاری شرکت نفتی برزیل به دلیل کروناوزیر بهداشت جدید برزیل نیز استعفا کردکاهش محدودیت‌های اجتماعی در برزیل علی رغم اوج گیری کرونا


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا کرونا در برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • رهاسازی چاه عمیق بدون حفاظ در مجموعه باستانی گورستان سیراف + فیلم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر