Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@12:01:48 GMT

اسامی برندگان مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۵۳۵

اسامی برندگان مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» اعلام شد

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اسامی برندگان مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین، در طول سال برنامه فرهنگی مذهبی متعددی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود که مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» یکی از آن برنامه است که در راستای توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه، برای دفع بلا طراحی و در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، ضمن قدردانی و تشکر از حضور گسترده مردم ولایت مدار ایران اسلامی در مسابقات فرهنگی بارگاه منور امام هشتم(ع) اسامی برندگان مسابقه «نیایش هفتم» را اعلام کرد.

از جمع شرکت کنندگان این مسابقه اسامی ۸۷ نفر به عنوان برنده اعلام شده و شرکت کنندگان  در این مسابقه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حرکت فرهنگی و جوایز ارزنده آن به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس razavi.aqr.ir مراجعه کنند، همچنین نتیجه مسابقه  از طریق سامانه ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ اطلاع رسانی خواهد شد.

از این تعداد برگزیده جایزه ۱۰ نفر اول مسابقه فرهنگی «نیایش هفتم» کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است و سایر افرادی که اسامیشان به عنوان برنده اعلام شده است از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی و جوایز ارزنده و متبرکی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی حرم مطهر امام رضا ع معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش‌های هنری، مهندس مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند. هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، برای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند. این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاورد‌های قرآنی این مجموعه آشنا شدند.  در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفتگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که صرفا به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد.  بنیاد رستو به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در سال ۱۹۹۸ و با هدف گسترش پیام اسلام به سراسر جهان، تقویت ایمان مسلمانان و احیای هنر‌های اسلامی در کشور مالزی و در شهر شاه عالم تاسیس شد. این سازمان تا امروز بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار رینگیت را صرف جمع‌آوری و پیشرفت نقوش سنتی فرهنگ مالزی کرده است که متاثر از فرهنگ اسلامی است. این مرکز با حمایت دولت و خیرین تبدیل به یک مرکز بزرگ برای نشر قرآن کریم و احیای هنر‌های اسلامی شده است که دارای کارگاه‌های خوشنویسی و تذهیب قرآن کریم، فروشگاهی برای فروش آثار هنری قرآنی و گاهی پذیرایی میهمانانی از کشور‌های مختلف جهان است. همچنین ارتباط فرهنگی با کشور‌های اسلامی از دیگر سیاست‌های این بنیاد محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی