Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رسول‌هاشم کندی، در گفت‌وگو با خبرنگاران از به تعویق افتادن تور دوچرخه سواری سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد : این تور به دلیل کرونا به اردیبهشت سال ۱۴۰۰ موکول شد.  

وی ادامه داد: در تور سال ۹۸ باوجود محدودیت‌هایی که داشتیم توانستیم در ارزیابی جهانی نمره کامل را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاشم کندی سال ۹۸ را برای هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان‌شرقی سال موفقی ارزیابی کرد و گفت: ما برترین هیات دوچرخه سواری در کشور شدیم و یکی از هیات‌های برتر استان بودیم. در زمینه اوقات فراغت برترین هیات به لحاظ اجرای همایش‌های مختلف شدیم.  

وی سپس به برگزاری جشنواره هدف اشاره داشت و گفت: جشنواره هدف یک حرکت فرهنگی و ورزشی بسیار ارزشمند است که نفس تازه‌ای به جامعه ورزشی استان می‌دهد.  

رئیس هیات دوچرخه سواری استان اظهار کرد : برگزاری جشنواره می‌تواند انگیزه‌های از بین رفته در بین ورزشکاران را از نو به وجود بیاورد. برگزاری جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ورزشکاران و داوران برتر استان است.  

او افزود: ورزشکاران ما از لحاظ مالی در بسیاری از رشته‌های ورزشی انگیزه ادامه دادن در مسیر خود را گاهاً از دست می‌دهند، چنین رویدادهای فرهنگی می‌تواند باعث ایجاد انگیزه و رقابت برای ماندگار شدن آنها در عرصه ورزش شود.  

کد خبر 513371 برچسب‌ها دوچرخه سواری كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه سواری كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: این جشنواره همزمان با هفته محیط زیست به صورت ملی برپا می‌شود.
منصوری با اشاره به اینکه این رخداد اولین جشنواره ملی نامه‌ای طبیعت است افزود: جشنواره سابقا در دو سه سال اخیر به صورت استانی برگزار می‌شد که به دلیل استقبال خوب شرکت کندگان این بار به صورت ملی برگزار شده است.
او ادامه داد: همچنان کودکان و نوجوانان تا پایان فرودین فرصت دارند نامۀ خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: علاقمندانی که تاکنون آثار خود را ارسال نکرده‌اند، در فرصت باقی مانده آثار خود را به نشانی markazi.kpf.ir ارسال و یا با شماره ۰۸۶۳۴۱۲۲۰۹۹، داخلی ۱۱۶، تماس برقرار کنند.
منصوری اضافه کرد: ترویج فرهنگ محیط زیست و توجه به طبیعت در بین قشر کودکان و نوجوانان و آشنایی با شیوه صحیح نامه نگاری از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
منصوری عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ خردادماه در هفته محیط زیست در اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت