Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@08:55:55 GMT

دستگیری ۱۰ دعانویس در سلماس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۳۹۷

دستگیری ۱۰ دعانویس در سلماس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا. سرهنگ رمضان فتح الهی، فرمانده انتظامی سلماس در استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به‌دنبال وصول شکایات مردمی مبنی بر فعالیت دعانویسان یکی از روستاهای سلماس با مصادیق سو استفاده گرایانه، ماموران انتظامی شهرستان مراتب رسیدگی به این مورد را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پس از انجام اقدامات شناسایی و اطلاعاتی دقیق و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب سلماس، بیش از ۱۰ دعانویس طی یک عملیات دقیق پلیسی دستگیر شده و به دست عدالت و محاکم قضایی سپرده شدند.  

سرهنگ فتح الهی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا ضمن عدم توجه به خرافات از مراجعه به چنین افرادی که بدنبال سواستفاده از عقاید مردم هستند، اجتناب کنند.  

کد خبر 513376 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی خرافات و رمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد

سردار یحیی الهی بیان داشت: در پی وصول چند فقره کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با هویت متفاوت از طریق سایت دیوار اقدام به فروش کالا یا اجاره منزل به شهروندان را داشته و پس از اخذ وجوه از شهروندان اقدامی برای آن‌ها انجام نداده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات انجام شده، ضمن شناسایی متهم وی را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۴۱ فقره کلاهبرداری از شهروندان در سطح استان و استان‌های همجوار معترف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات و سرمایه گذاری باید مراقب بود که در پس هر پیشنهاد وسوسه انگیز، افراد کلاهبردار منتظرند و با جلب اعتماد افراد اقدام به کلاهبرداری از آنها خواهند نمود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • ارتش، نیرویی الهی و غرورآفرین+عکس
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد