Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@00:49:41 GMT

دوری از شیوه سنتی اداره زندان‌ها و ترویج زندانبانی علمی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۴۲۴

دوری از شیوه سنتی اداره زندان‌ها و ترویج زندانبانی علمی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر گفت: «مجموعه زندان‌ها سعی دارد با دورشدن از شیوه سنتی اداره زندان‌ها، زندانبانی را به سمت علمی و اسلامی پیش ببرد.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، سیدقاسم طباطبایی‌مهر صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مجموعه زندان‌ها سعی دارد با دورشدن از شیوه سنتی اداره زندان‌ها، زندانبانی به‌صورت علمی انجام گیرد، گفت: «ارتباط با مراکز علمی و دانشگاه در این راه موجب موفقیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه در این راه، کارهای تحقیقاتی کاربردی مدنظر است، توضیح داد: «موضع نخست اداره زندان‌ها از برقراری مناسبات با مجموعه‌های آکادمیک در کنار آموزش‌های علمی برای زندانیان، توانمندسازی کارکنان و ایجاد ظرفیت جدید برای کارکنان مجموعه است.»

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر، برقراری شرایط مراقبت الکترونیک، فعال‌سازی مرکز مشاوره و انجام امور مشاوره‌ای برای زندانیان و خانواده آنان، ارتقای جایگاه علمی مجموعه زندان‌ها با توجه به رسالت و سیاست‌های سازمان را از دیگر اهداف مد نظر برشمرد.

طباطبایی‌مهر، افزایش دانش و منطبق شدن با علوم جدید را عاملی مهم برای موفقیت در امر اصلاح و تربیت دانست و متذکر شد: «افزایش توان علمی موجب بالندگی هر مجموعه‌ای خواهد شد.»

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استانی برای رسیدن به اهداف اداره زندان‌ها

وی بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی و استقبال از ایده‌های جدید برای رسیدن به اهداف مدنظر اداره زندان‌ها تأکید کرد و یادآور شد: «ظرفیت دانشجویان به‌عنوان ایده‌پردازان جدید و آینده‌سازان کشور، ظرفیتی راهگشاست.»

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر، بازدیدهای دوره‌ای دانشجویان رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع کار زندان‌ها را برای کسب تجربه آنان و کمک به اهداف این اداره از راهکارهای تعاملی مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

تفاهم نامه دانشگاه آزاد با اداره کل زندان ها تفاهم نامه دانشگاه آزاد با اداره کل زندان ها

منبع: آنا

کلیدواژه: استان بوشهر اداره زندان ها استان بوشهر زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مشهود افزود: بر اساس اعلام دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در حال حاضر صرفاً متخصصان طب ایرانی، مجوز استفاده از زالو درمانی را دارند و اگر در دستورالعمل‌ها بازنگری شود طبیعتاً در شناسنامه و استاندارد خدمت زالودرمانی هم تغییرات لحاظ خواهد شد.

وی با هشدار نسبت به موارد فاقد مجوز در حوزه درمان و پرورش زالو، گفت: در کمیته ملی زالوی طبی که با هدف تسهیل کسب و کار و تحقق شعار "رشد تولید با مشارکت مردم" در حوزه پرورش زالو برگزار شد، موافقت به عمل آمد که با بازنگری همه اعضای کمیته ملی زالو، در فرآیند صدور مجوزها، مسیر دریافت مجوز برای متقاضیان تسهیل گردد. لذا، پس از استعلام از ارگان‌های ذی ربط، صدور مجوز نهایی زالوی طبی فقط از سوی یک سازمان صورت گیرد.

رئیس اداره دارو سنتی، اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ادامه داد: بر اساس دستورالعملی که در سایت سازمان غذا و دارو هم منتشر شده است؛ صرفاً زالوی طبی عرضه شده در داروخانه واجد برچسب اصالت، مورد تائید سازمان غذا و دارو برای تجویز و استعمال خواهد بود چرا که تحت نظارت مسئول فنی شخص، حقوقی یا شرکت دارای مجوز بسته بندی و کد IRC است.

کد خبر 6080283 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان