Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اقامه نماز کشور در نامه‌ای به رئیس صداوسیما، از اهتمام ویژه دست‌اندرکاران سریال «بچه مهندس» در پرداخت به نماز تشکر کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، طی نامه‌ای به دکتر علی عسکری، رئیس صدا و سیما از اهتمام ویژه رسانه ملی در خصوص پرداختن به نماز قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز ضمن اعلام این خبر گفت: سریال «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی با طرح و نویسندگی حسن وارسته در ۳۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است. پرداختن هنرمندانه نویسنده و کارگردان این سریال پربیننده شب‌های ماه مبارک رمضان به سکانس‌های نماز با تأکید بر اهمیت نماز صبح، نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نماز و مسجد، نماز و آرامش، نماز و زیارت، نماز و قرآن، اذان، وضو و ترویج کمک مومنانه باعث شده است تا این سریال مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز ادامه داد: ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان و روزبه حصاری از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال با بازی ویژه خود توانستند این سکانس‌های زیبا را به تصویر بکشند.

وی در پایان گفت: سکانس‌های نمازی توجه ویژه ستاد اقامه نماز کشور را به دنبال داشت و زمینه قدردانی از همه دست اندرکاران این سریال را طی نامه‌ای به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما فراهم کرد.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی عسکری
ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
طبق گزارش مدیریت روابط عمومی ستاد اقامه نماز در سریال تلویزیونی " بچه مهندس ۳ " که از شبکه دو سیما در شب‌های ماه مبارک رمضان در حال پخش است، موضوع اقامه نماز و آداب آن مورد توجه قرار گرفته است. بدین وسیله از اهتمام رسانه ملی، کارگردان، نویسنده و هنرمندان محترم آن مجموعه قدردانی به عمل می‌آید.

امید است با استعانت از خداوند توانا ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در همه تولیدات صدا و سیما از درخشش روز افزون تری برخوردار گردد.

سید احمد زرهانی
قائم مقام ستاد اقامه نماز

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز سریال بچه مهندس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال های ماه مبارک رمضان ستاد اقامه نماز کشور صدا و سیما بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه