Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورس امروز در ساعات اولیه با روندی صعودی کار خود را آغاز کرد اما خط مقاومت یک میلیونی شاخص کل میزان عرضه را بالا برد و مانع رشد شاخص شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش 6 هزار و 944 واحدی به عدد یک میلیون و 2 هزار و 124 واحد رسید. این در حالی است که شاخص در ساعات اولیه افزایش چشمگیری را به ثبت رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل هم وزن نیز با 6707 واحد رشد به عدد 321  هزار و 158 واحد رسید.

همچنین در این روز تعداد 9 میلیارد و 380 میلیون سهم با ارزش 100 هزار و 272 میلیارد ریال معامله شد.

نمادهای تاثیرگذار در شاخص کل بورس امروز اخابر، فولاد، غپینو، پارس، کگل، وبملت و تاپیکو بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با 56 واحد افزایش به عدد 11 هزار و 291 واحد رسید که تاثیرگذار ترین نمادها در این شاخص، ذوب، دی، سبزوا، سمگا، تبرک، مادیرا و کرمان بودند.

خط مقاومت روانی عدد یک میلیونی شاخص کل، می‌تواند مهم‌ترین عامل توقف روند صعودی بازار باشد. شکست این خط مقاومت روانی نیاز به ورود نقدینگی بالایی به بازار دارد. اما امروز در بازار دیده شد که ورود نقدینگی نسبت به روز گذشته، کاهش پیدا کرده است.

این در حالی است که شاخص می‌تواند برای مدتی در این عدد کف‌سازی کند و این امکان نیز وجود دارد که بار دیگر تا کانال‌های مهم بین 900 هزار تا یک میلیون نزول پیدا کند.

اما اگر پس از آرامش در این عدد، شاخص کل بتواند بالای یک میلیون خود را تثبیت کند، امکان وجود دارد که یک ریزموج صعودی جدید تا یک میلیون و 200 هزار شکل بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بورس شاخص بورس یک میلیون شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود