Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس امنیت تهران امروز به دستور مقام قضایی دستفروشان کتاب‌های غیرقانونی و قاچاق در خیابان انقلاب و آزادی را دستگیر کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، ظهر امروز سه‌شنبه 30 اردیبهشت ماه نیروی انتظامی کلیه دستفروشان خیابان انقلاب و آزادی تهران را که اقدام به فروش کتاب‌های غیرقانونی و قاچاق می‌کردند دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته یکی از اعضای کارگروه صیانت از حقوق مولفان و مصنفان این اقدام حدود یک ساعت پیش به دستور مقام قضایی انجام شده است،‌ پیش از این مقام قضایی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و ‌وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس امنیت را موظف به این اقدام کرده بود.

در این طرح حدود 12 دستفروش کتاب‌های غیرقانونی و قاچاق تحویل پلیس امنیت داده شدند تا با بازجویی‌های بیشتر سرکرده اصلی باند کتاب‌های قاچاق در تهران شناسایی شود. 

تعیین شعبات ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کتاب در دادگستری تهرانورود قاچاق کتاب به سیستم آموزشی، مراکز تایپ و تکثیر دانشگاه‌هابرگزاری دادگاه‌های قاچاق کتاب در دو ماه پایانی سال/ حساسیت مراجع قضایی راضی‌کننده است

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کتاب قاچاق کتاب قاچاق کتاب پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان گفت: عامل ساخت پیام های جعلی و هتک حرمت افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی کیا روز دوشنبه اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه‌ به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی هویت فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی کیا ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصدهای اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، ادامه داد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • فیلم| کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس!
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد