Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در نامه ای خطاب به مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد: احتراماً پیرو نامه شماره ۱۰۳/هـــ ب مورخ ۲۰/۱/۹۹ این دبیرخانه درمورد نحوه فعالیت شعب بانک ها با حضور دو سوم پرسنل به صورت شیفت بندی، چرخشی و دورکاری به استحضار می رساند موضوع در جلسه اصلی مورخ ۲۱/۲/۹۹ شورای هماهنگی بانک ها مطرح و مقرر گردید از تاریخ ۱/۳/۹۹ کلیه کارکنان صنف و ستاد بانک‌ها در محل خدمت حاضر گردند و فقط ساعت کار کارکنان اناث دارای فرزند زیر ۸ سال و همکارانی که بیماری زمینه ای دارند، روزانه ۲ ساعت تقلیل یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً چناچه در هر استان با توجه به شرایط روز، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی در خصوص ساعت کاری بانک ها اتخاذ نماید، تصمیم ستاد مذکور با هماهنگی استاندار محترم مد نظر قرار گیرد.

برهمین اساس، ساعت کار کارکنان بانک‌ها از اول خردادماه ۹۹ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۴ و روزهای پنج شنبه ۷ الی ۱۳  است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور در هفته های نخست تغییراتی برای ساعت کار و نحوه حضور کارکنان بانک‌ها اعمال شده بود که با رفع محدودیت‌ها این تغییرات نیز برداشته شد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون جمعی از کارکنان بانک‌ها در پی ابتلا به کرونا از دنیا رفتند که یکی از آنها مدیرعامل بانک مسکن بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ساعت کار بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزند آوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کرد

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن آرمات دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده اند پرداخت می‌شود.

وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.ir مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان عنوان کرد: تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن ۳۶ ماهه و فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۶۰ ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن ۷۲ ماهه و برای فرزند پنجم ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۸۴ ماهه است.

آرمات با بیان اینکه برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • هماهنگی‌های لازم برای برداشت گندم در بخش سعدآباد انجام شد
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد