Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:44:47 GMT

نام گذاری دو سالن وزارت خارجه به نام شیخ الاسلام و کاظم پور

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۷۰۶

نام گذاری دو سالن وزارت خارجه به نام شیخ الاسلام و کاظم پور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف و اعضای شورای معاونین وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت زنده یاد حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در سازمان اوپک شرکت کردند.

وزیر امور خارجه در سخنانی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و نام دو حسین که خانواده وزارت امور خارجه ظرف ماه‌های اخیر از دست داد، افزود: این دو حسین که دو دیدگاه سیاسی متفاوت داشتند، با یکدیگر بسیار رفیق و صمیمی بودند و برای آنها تنها ایران و منافع ملی اهمیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است با دستور وزیر امور خارجه از امروز دو سالن اصلی گردهمایی‌ها و تجمعات وزارت امور خارجه به نام زنده نامان «حسین شیخ الاسلام» و «حسین کاظم پور اردبیلی» نام گذاری شد.

به گزارش مهر، حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در اوپک، دیپلمات باسابقه کشور و از نجات‌یافتگان بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی بود که چندی پیش به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستانی در تهران بستری و صبح روز شنبه این هفته درگذشت.

کد خبر 4929714 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین شیخ الاسلام حسین کاظم پور اردبیلی وزارت امور خارجه ایران اوپک مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی مجلس یازدهم شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا خبرگزاری مهر ویروس کرونا ایران جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش علی لاریجانی مجلس برجام رژیم صهیونیستی امور خارجه کاظم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در محکومیت شدید رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد موضع گیری انجام داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت کرده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • کنعانی: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • ببینید| لحظه ورود وزیر خارجه ایران به آمریکا پس از حمله به اسرائیل