Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختران انقلاب نشان دادند که همیشه با حضور در صحنه انقلاب و متناسب با شرایط زمانه هر لحظه برای نقش‌آفرینی آمادگی دارند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دختران انقلاب به دعوت رزمایش کمک مومنانه و مواسات رهبری لبیک گفتند و با اهدای بسته‌های ارزاق مادی و معنوی فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای ماه مبارک رمضان مجموعه فرهنگی دختران انقلاب در تهران و اصفهان که در زمینه حجاب و عفاف فعالیت دارند این‌ بار با شروع بیماری منحوس کرونا اقدام جهادی خود را متناسب با شرایط پیش‌ آمده تنظیم و به توزیع اقلام مورد نیاز بهداشتی و غذایی خود، بسته‌هایی فرهنگی را نیز سنجاق کردند.

بر اساس رسالت این مجموعه و فرمایش رهبری مبنی بر معرفی و شناساندن شهدای مناطق و محلات، هدیه‌هایی با محتوای امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و گزیده‌ای از وصیت و زندگینامه شهدا را همراه با ارزاق بین خانواده‌ها توزیع کردند تا به هر دو رزق مادی و معنوی در کنار هم توجه شود.

توزیع 4000 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط هلال احمر استان مرکزیتوزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان توسط حقوقدانان بسیجی استان کرمانشاه + تصاویر2000 بسته حمایتی بین دانش‌آموزان نیازمند گلستانی توزیع می‌شود

مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب وجه تمایز بسته‌های این مجموعه را هدیه‌های فرهنگی عنوان و بیان کرد: براساس رسالت مجموعه ما یعنی امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب به معرفی شهدای مناطق و محلات به مردم، تلاش کردیم در قالب بسته‌های فرهنگی شهدای شاخص مناطق تهران و اصفهان را با زبان عامیانه و صمیمانه به مردم معرفی کنیم و از جمله‌های تلنگری از زبان شهدا و ائمه در مورد حجاب و عفاف که با مخاطب به راحتی ارتباط برقرار می‌کند استفاده شود.

انتهای پیام/‌162/ش

R41346/P/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دختران انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال

شهید ظفر خالدی که زندگی او دستمایه درام فیلم سینمایی «آن دو» قرار گرفته، به عنوان یکی از سه شهید شاخص سال ۱۴۰۳ معرفی شده است. او یکی از خردسال‌ترین شهدای کشور است که روز ۲۳ خرداد ۱۳۶۱، همزمان با ماه رمضان در منطقه عملیاتی شلمچه به همراه برادر بزرگتر خود خدارحم، در آغوش یکدیگر به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم «آن دو» به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی که ادای دینی به شهدای لر و ایل بختیاری و نیز شهدای اصفهانی در جریان جنگ تحمیلی است، روایتی تأثیرگذار از زندگی شهید ظفر خالدی در مقطعی از جنگ تحمیلی محسوب می شود. امیررضا فرامرزی در این درام جنگی، نقش شهید خالدی را ایفا کرده است. شهید ظفر خالدی به تازگی به عنوان شهید شاخص کشوری سال ۱۴۰۳ معرفی شده است و اکران فیلم «آن دو» که طبق برنامه ریزی ها طی چند ماه آینده صورت خواهد گرفت، می تواند ظرفیت های مناسبی برای معرفی هرچه بهتر آن شهید فراهم سازد.
پوستر فیلم هم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی با طراحی رضا موری منتشر شده است.

«آن دو» که اواسط پاییز پارسال در لوکیشن هایی چون بخش‌های کوهستانی فلات مرکزی ایران، مناطق سرسبز استان چهارمحال و بختیاری، شهر آبادان، شهرک سینمایی دفاع مقدس و ... مقابل دوربین رفت، آخرین مراحل فنی را برای حضور در جشنواره ها و اکران عمومی سپری می کند.

فریبا کوثری، علیرام نورایی، قدرت الله ایزدی، مالک حدپور سراج، آوا دارویت، اسرافیل علمداری، محمدرضا ژاله، کامران دهقان، داراب آقاسی زاده، سلیمه رنگزن، مژگان محمودیان، مرجان علوی،‌ کبری گودرزی، زهرا هزاریان، سعید محمودی، بهروز کردزنگنه، حبیب تاجمیری، پوریا ریحانی اصل، حاتم میرزایی، مهران پورمهدی، مهران هادی، سیاوش معمارزاده، درسا طهماسبی، مصطفی حسنی، روح الله خالدی، محمدرضا عالیور، امیرمحمد فتاحی، یوسف مهری بابادی، رضا فرخوند، اسماعیل عباسی، علی گودرزی، زیبا موسوی، بابک محمودی و امیررضا فرامرزی و ... در این فیلم بازی داشته اند.

درام دفاع مقدسی «آن دو» قصه ظفر، پسر بچه ای ۱۲ ساله، اصالتاً بختیاری و از عشایر لردگان است که پدرش خدابخش و برادرش خدارحم به همراه دیگر مردان ایل به جبهه رفته اند. چند ماهی است که از خدارحم خبری نیست. در همین حال، شهیدی را به لردگان می‌آورند و چون نام و نشانی ندارد، جهت شناسایی او، ابتدا به خانواده ظفر خبر می دهند و ....

دیگر عوامل اصلی «آن دو» عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: مهدی سجادپور، مرتضی رحیمی، مجری طرح: موسسه تاراز فیلم پارسی، ناظر کیفی: حبیب الله بهمنی، مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی، آهنگساز: ستار اورکی، مدیران صدابرداری: حمیدرضا اسلامی نژاد، روح الله جعفر بیگلو، طراح گریم: رسول نعمتی، مجری گریم، آیسا ذوالفقاری، هادی حاجیوند، صداگذار: امیرحسین صادقی، تدوینگر: امیرشیبان خاقانی، جلوه های ویژه میدانی: عظیم محمدی، جلوه های ویژه بصری: عادل مدنی، طراح صحنه: بهنام جعفری طادی، طراح لباس: اشرف شاه حسینی، مدیر تولید: مرتضی کریمی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی زادگان، منشی صحنه: مهران رضایی سرابی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: لیلا دبیب، دستیار تولید: جواد یوسفی و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

دیگر خبرها

  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • آیا به بی‌ حجابی باید پاسخ فرهنگی داد ؟
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال