Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:27:07 GMT

توزیع ۳۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیوون ریال مواد غذایی در قشم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۹۰۷

توزیع ۳۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیوون ریال مواد غذایی در قشم

فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه قشم نیز در حاشیه طرح توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی قشم گفت: در مجموع تا کنون ۱۷ هزار و ۵۵۰ بسته حمایتی و ۲۵ هزار پرس غذای گرم در قشم توزیع شده است.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: در توزیع بسته‌های حمایتی، حفظ کرامت انسانی جامعه هدف ضروری است.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم در این رزمایش حمایت‌های خود را انجام داد و زمینه گسترش و ارتقای کیفیت این کمک‌ها را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: توزیع بسته معیشتی در پایان ماه مبارک رمضان و آستانه عید فطر امر مبارکی است که از توجه مردم و مسوولان به اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا حکایت می‌کند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا قشم رزمايش پروندهٔ خبری ماه مبارک رمضان؛ روزگار کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قشم رزمايش ویروس کرونا قشم رزمايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت‌الاسلام احمدی ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه را از اهداف اصلی اجرای پویش «زندگی با آیه‌ها» عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی ما این بود که تا پایان ماه مبارک رمضان در استان حدود ۴۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند که با استقبال ویژه زنجانی‌ها این آمار به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید.

وی با بیان اینکه این طرح هر روز ۵ برنده داشته که به صورت روزانه اعلام می‌شد، افزود: گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی بین اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان، از نتایج اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان زنجان است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف و معدوم شد
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر