Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی ظهر سه شنبه در هجدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی با تاکید بر تسریع در روند راه اندازی این شورا اظهارکرد: برای راه اندازی این شورا باید از طریق دفتر نماینده ولی فقیه و ستاد جمع آوری زکات استان تشکیل شود تا روند جمع آوری زکات فطریه در استان مدیریت شود.

وی ادامه داد: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) است که مردم مسلمان ایران همیشه در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند اما امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی برگزار نخواهد شد و فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب مصداق بارز اعلام انزجار مسلمانان از رژیم اشغالگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی در خصوص اقامه نماز عید فطر عنوان کرد: نماز عید فطر همانند کل کشور با تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا در مساجد محلات استان برگزار می‌شود تا از ازدحام مردم در مصلی‌ها جلوگیری شود. توصیه می‌شود نماز در محیط باز اقامه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: نظام جمهوری اسلامی برخلاف کشورهای غربی، به همه بیماران کرونایی به صورت برابر نگاه کرده و بین فقیر و غنی، پیر و جوان، روستایی و شهری تفاوتی قائل نشده و این امر نماد بارز پرچم‌داری عدالت در دنیا توسط ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام سلامت با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و تلاش دولت در سال‌های گذشته برای مدیریت بحران فعلی بیماری کرونا مؤثر واقع شده است اضافه کرد: همچنین دولت برای تأمین کالاهای اساسی نیز تمامی تلاش خود را به کار بسته است اما یکسری افراد به دنبال سوءاستفاده اقتصادی هستند که نظارت بیشتری در این زمینه نیاز است.

مصطفوی همچنین در ادامه با اشاره به تبدیل شدن روستای بکتاش میاندوآب به بخش نیز گفت: این روستا از امروز در طرح تقسیمی به یکی از بخش‌های استان تبدیل و صاحب بخشداری شد.

کد خبر 4929757

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی استانداری آذربایجان غربی عید سعید فطر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان ایلام بیرجند مواسات زلزله ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگویی به صدور مصوبه آتش‌بس غزه اشاره کرد و افزود: ظالمان جهان به مردم مظلوم غزه رحم نمی‌کنند و این نشان‌دهنده روح درندگی نظام استکبار جهانی است و باید برای مردم مسلمان جهان درس عبرت باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استکبار جهانی متحد شده تا مردم مسلمان غزه و فلسطین را به شهادت برساند، زندگیشان را به تاراج ببرند و آنها را آواره کند؛ شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که مردم غزه برای تهیه نیاز‌های اولیه غذایی و درمانی نیز در مضیقه هستند.

خسروپناه به وضعیت اسف‌بار و پیچیده غزه اشاره و افزود: استکبار جهانی در تلاش است تک‌تک کشور‌های اسلامی را خوار و ذلیل کند تا نامی از اسلام باقی نماند.

وی گفت: همانگونه که اروپایی‌ها برای حفظ خود اتحادیه‌ای تشکیل دادند و کشور‌های اسلامی نیز باید این اقدام را انجام دهند و از امنیت و منافع کشور‌های اسلامی دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است