Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند برای شرکت در امتحانات پایان ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود حضور یابند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی اصلی نیست.

احمد حیدری از در نظرگرفتن تمهیداتی برای برگزاری امتحانات پایان ترم تحصیلی۹۹-۹۸ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح مصوبه هیات رییسه این دانشگاه درخصوص برگزاری امتحانات پایان ترم جاری، اظهارداشت: درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم جاری تاکنون منتظر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بودیم. کلاس های آموزشی و جبرانی تا ۱۷ خردادماه به صورت مجازی ادامه دارد.

وی ادامه داد: اساتید در همه مقاطع تحصیلی از ابتدای هفته جاری، در واحدهای دانشگاهی حضور دارند و پاسخگوی سوال ها و اشکالات دانشجویان هستند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به تصمیم هیات رییسه این دانشگاه به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال دانشجویان و عدم بازگشایی خوابگاه ها جهت رعایت مسائل بهداشتی اشاره کرد و گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده در هیأت رییسه، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای شرکت در امتحانات پایان ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی خود یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود حضور یابند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی اصلی خود نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: دانشجویان باید پیش از شروع امتحانات ترم جاری، به واحد دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارایه پرینت انتخاب واحد و زمان‌بندی امتحانات، درخواست خود مبنی بر حضور در جلسات امتحانی در واحد مذکور را ارائه کنند.

وی افزود: بر این اساس، سؤالات امتحانی، همان سؤالات واحد مبدأ خواهد بود که با ارسال به واحد دانشگاهی مورد نظر دانشجو، در اختیار وی قرار خواهد گرفت، همچنین دستورالعمل مربوطه طی هفته آینده به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می شود.

۴۷۲۱۲

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم واحد دانشگاهی محل واحد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند