Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی همایون شجریان در تالار وحدت تمرین کرد. تاریخ انتشار: 16:33 - 30 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۲۷۶

خبرگزاری میزان - طیق اعلام روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، تمرین ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی همایون شجریان برای کنسرت آنلاین، سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای تمرین این اجرا نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری در حاشیه تماشای تمرین این اجرا با بردیا کیارس و همایون شجریان گفتگو کرد و تولد همایون شجریان را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

تالار وحدت همزمان با عید سعید فطر، میزبان اجرای آنلاین همایون شجریان به همراه ارکستر مجلسی تهران است.

قطعات این اجرا منتخبی از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» است؛ در این کنسرت، قطعات «هوای گریه»، «خانه سودا»، «افسونگر»، «غریبانه»، «ای عاشقان»، «با ستاره‌ها»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «نسیم وصل» و «مرغ سحر» اجرا می‌شنود؛ قطعاتی که به آهنگسازی و تنظیم محمد جواد ضرابیان و سینا جهان‌آبادی است.

این اجرا از ساعت ۲۱ یکشنبه چهارم خرداد در لنز، تلویزیون تعاملی ایرانسل و از تالار وحدت پخش می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار موسیقی ارکستر سمفونیک تهران ارکستر مجلسی تهران همایون شجریان تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان الاقصای ایرانی بود / هیچ چیز برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست

به گزارش صدای ایران، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه عملیات وعده صادق سیلی آبداری به روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیسم تبهکار بود، افزود: عملیات وعده صادق، طوفان الاقصای ایرانی بود، چنانچه کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند یک وعده صادق فلسطینی بود و این دو سیلی مبهوت کننده در زمانی نزدیک انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در سطح فتح خرمشهر بود، افزود: این عملیات از جهت تاثیری که در حال مردم عزیزمان داشت در سطح عملیات فتح المبین بود.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات ترکیبی چند وجهی بود ،خاطرنشان کرد: یک ضلع آن تحقق سنت الهی بود که با نام رسول الله اتفاق افتاد و محصول ناله‌های رمضان و شب‌های قدر بود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه عملیات وعده صادق حاصل هدایت‌های حکیمانه و آینده نگرانه رهبر انقلاب بود، افزود: این عملیات پیوند صنعت، تعهد و تخصص بود و همه دست به دست هم دادند و با تولید خودمان دشمن را تنبیه کردیم.

وی با اشاره به هماهنگی بی‌نظیر قوای سه گانه به خصوص دولت با نیروهای مسلح در انجام این عملیات تنبیهی، تصریح کرد: این عملیات پیوند دیپلماسی و میدان بود و وزیر خارجه مثل سرداری شجاع در این حوزه عمل کرد.

حاج علی اکبری در ادامه با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق اراده پولادین برای یک کار تمیز از سوی رزمندگان نیروی هوافضای سپاه بود، تصریح کرد : در این عملیات انعکاس و پوشش خوب رسانه‌ای را نیز شاهد بودیم.

وی به هماهنگی و حمایت فعال جبهه مقاومت از جمله لبنان، یمن، عراق و سوریه در عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: این عملیات حاصل شیرینی داشت که محاسبات رژیم صهیونیستی را بر هم ریخت و از اقتدار ایران رونمایی کرد که با شادمانی قلب ملت عزیزمان همراه شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه عملیات وعده صادق در واقع عملیات ملت و جهاد مردم بود ،افزود: نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش از فرزندان ملت هستند و خط‌شکنی‌هایی که اتفاق افتاد محصول طوفان ۲۲ بهمن، ۳ خرداد، ۹ دی و حضور مملو از بصیرت ملت ایران در میدان بود.

وی تاکید کرد: بازدارندگی که ایجاد شد محصول ۴۵ سال ایستادگی ملت شریف پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و پای فشردن بر آرمان‌های قدس بود. پس این جهاد، جهاد مردم بود.

خطیب نماز جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن توقع داشت بعد از این ماجرا در میان مردم ما اختلاف شکل گیرد، اظهار کرد: اما در ملت ایران شخصیتی جدید از بلوغ و رشد پیدا شد و اتحاد و یکپارچگی شکل گرفت که باعث ناراحتی دشمن شده است و اجازه ندادند دو قطبی معیشت_امنیت در کشور ایجاد شود.

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد:وحدتی که در بین مردم عزیز ایجاد شده است دشمن را بسیار ناراحت کرده و از کابوس موشکی برای دشمنان ناراحت کننده‌تر است. پس مسئولان باید برای شکر عملی این موضوع حال مردم را خوش کنند، چون هیچ چیز برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست و هیچ سخنی شیطانی تر از سخنان تفرقه انگیز نخواهد بود.

امام جمعه موقت تهران خطاب به رژیم صهیونیستی تاکید کرد: عملیاتی که انجام شد تنبیهی برای خطاهای قبلی شما بود و اگر دست از پا خطا کنید، سیلی خواهید خورد که قابل مقایسه با آنچه تا بحال دیده‌اید، نخواهد بود و باید بدانید وقتی در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کنید، نباید سنگ پرتاب کنید.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان الاقصای ایرانی بود / هیچ چیز برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر