Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهرخانی گفت: تفاوت‌ اصلی مسکن مهر و اقدام ملی در شروع آماده‌سازی و زیرساخت‌هاست که این موضوع تکمیل پروژه را تسریع می بخشد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛هم‌زمان با افزایش حجم فعالیت‌های عمرانی پردیس در هفته‌های اخیر سال جاری، صبح امروز مهندس طاهرخانی (معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید) به همراه اعضای مجمع و مدیران کل شرکت مادر بازدید پنج ساعته جامعی از بخش‌های مختلف ساخت، محوطه‌سازی و آماده‌سازی مسکن مهر در فازهای 8، 5، 9 و 11 و همچنین پروژه‌های زیرساختی و آماده‌سازی اراضی طرح اقدام ملی در پردیس به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق این گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن رضایت از فعال بودن تمامی بخش‌های پروژه‌های مسکن مهر پردیس، شرایط فعلی کشور با توجه به درگیری با ویروس کرونا را منحصر به فرد توصیف کرد؛ او ادامه داد که این شرایط هم باعث نشد از حجم فعالیت‌ها در پردیس کاسته شود و این که تا این حد پروژه‌ها در همه حوزه‌ها فعال باشد، بسیار مهم است. 

 همچنین تمرکز بر زیرساخت‌ها و تکمیل محوطه‌سازی و آماده‌سازی مسکن مهر جهت ایجاد محیط مناسب سکونت یکی از مواردی بود که مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به آن اشاره داشت، با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و صحبت‌های مهندس طاهرخانی، بخش عمده ساخت ابنیه در حال اتمام است یا به پایان رسیده اما مسئله اصلی تامین زیرساخت‌ها و همچنین ایجاد دیوارهای حائل است که خوشبختانه این مهم با حداکثر ظرفیت در پردیس در حال انجام است. 

به گزارش برنا،  همچنین مهندس طاهرخانی بازدیدی از تمامی پروژه‌های آماده‌سازی اراضی طرح اقدام ملی پردیس در فازهای 4، 9 و 11 داشت، او در این خصوص بیان داشت: یکی از تفاوت‌های اصلی مسکن مهر و اقدام ملی در این است که در طرح اقدام ملی ابتدا آماده‌سازی و زیرساخت‌ها را شروع کردیم و سپس بخش ساخت آغاز خواهد شد که این موضوع بسیار کمک می‌کند تا سریع‌تر پروژه‌ها را تکمیل کنیم. 

گفتنی است  با اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، زیرساخت‌های پروژه‌های اقدام ملی در پردیس تقریبا آماده است و پس از اتمام مراحل فراخوان و انتخاب سازندگان، عملیات بخش ساخت در پردیس شروع می‌شود که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، آن‌ها درگیر زمان جهت آماده‌سازی و خاکبرداری نخواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر راه و شهرسازی اقدام ملی آماده سازی زیرساخت ها پروژه ها مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کمال هادیان‌فر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، گفت: چالش‌های موجود در سفرهای اربعین نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش یافته که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش ترافیک و زمان توقف‌ها در مسیر ایلام به مهران اشاره کرد.

هادیان‌فر موضوع تأمین و توسعه ناوگان مسافری در ایام اربعین را از مسائل مهم دانست و افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای راهکارهای توسعه ناوگان و جذب اتوبوس‌ها به مدار را در این مدت بررسی کند تا در سفرهای اربعین برای سهولت تردد مسافران استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت را متناسب با تقاضا افزایش دهیم، گفت: این امر در سفرهای نوروزی با کمک سازمان راهداری محقق شد و در سفرهای اربعین ۱۴۰۳ نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دیدارها و گفت‌وگوهای اخیر با دولت عراق درباره تکمیل راه آهن شلمچه - بصره، یادآور شد: شرکت راه آهن حجم بیشتری از مسافر را از شهرهای پر جمعیت به‌سمت شلمچه هدایت کند تا مسافر بیشتری را از طریق ریل جابه‌جا کنیم و از ترددهای جاده‌ای بکاهیم.

هادیان‌فر ادامه‌داد: موضوع دیگری که در دیدار با هیئت عراقی مطرح شد، استفاده از ظرفیت حمل‌ونقل دریایی برای سفرهای اربعین بود که می‌توان با توجه به آمادگی دو کشور، از ظرفیت مسیر آبادان به واصلیه از طریق دریا برای جابه‌جایی مسافران اربعین بهره برد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حوزه هوایی نیز دو موضوع دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف و افزایش پروازها در دیدار با وزیر حمل‌ونقل عراق مطرح شد و تلاش می‌کنیم این نرخ اضافه در فرودگاه نجف کاهش یابد.

توزیع عادلانه بلیت با نرخ مصوب از دیگر مواردی بود که مورد تأکید معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی در حوزه تأمین سوخت نیز توضیح داد: نیاز است در طول ۲۶۰۰ کیلومتر مرز سفرهای اربعین، سوخت به‌اندازه کافی در اختیار خودروهای شخصی و ناوگان عمومی قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: باید بتوانیم تصادفات را به حداقل برسانیم که هشدارها و اطلاع‌رسانی‌ها نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می‌کند.

هادیان‌فر با تأکید بر اینکه در اربعین امسال هم هیچ پرواز چارتری نخواهیم داشت، گفت: این موضوع به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 6079382 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • وزیر کشور: پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی