Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:05:47 GMT

تاثیر انتقادات از دولت ژاپن بر عقب نشینی از تصمیم جنجالی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۰۲۹

تاثیر انتقادات از دولت ژاپن بر عقب نشینی از تصمیم جنجالی

به نظر می‌رسد افزایش انتقادات از تصمیم شینزو آبه برای تصویب لایحه افزایش سن بازنشستگی دادستان‌های عمومی این کشور سرانجام باعث عقب نشینی وی و به تعویق انداختن آن شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، در جلسه شینزو آبه با دبیرکل حزب دموکرات که روز دوشنبه انجام شد دو طرف بر مشکل بودن ادامه این بحث در پارلمان بدون جلب حمایت عموم مردم توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دو طرف بر سر این موضوع تاکید کردند که درحال حاضر رسیدگی به موضوع کرونا در اولویت قرار دارد.

دولت آبه اوایل سال جاری میلادی اجازه ادامه فعالیت هیرومو کوروکاوا به عنوان رئیس دفتر دادستانی عمومی را صادر کرده بود، درحالی که او وارد 63 سالگی شده بود. بدین ترتیب احتمال برنامه ریزی این فرد برای سمت های قدرتمندتری مانند دادستان کل فراهم شد.

منتقدان دولت معتقدند با این تصمیم آبه امکان ادامه حضور افراد نزدیک به دولت در پست دادستانی را فراهم ساخته است؛ موضوعی که با مخالفت گسترده حدود 5 میلیون نفر و حتی پیوستن سلبریتی های این کشور به کمپین فضای مجازی علیه دولت شده است.

طبق آخرین نظرسنجی ها میزان حمایت از شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن به دلیل نحوه مدیریت دولت در خصوص شیوع ویروس کرونا و همچنین اعمال فشار برای تصویب لایحه ای که منتقدان آبه معتقدند باعث افزایش نفوذ وی در انتخاب دادستان های ارشد این کشور خواهد شد به پایین‌ترین حد در دوسال اخیر رسیده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "ژاپن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار ژاپن ویروس کرونا اخبار ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، دولت هلند به خاطر بروز زمین لرزه در مناطق شمالی این کشور، تصمیم گرفته بزرگترین میدان گازی اروپا را تعطیل کند.

این میدان به نام گرونینگن، از اواخر سال ۲۰۲۳ با بخش کمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کرد چرا که فرایند تولید گاز در این میدان موجب بروز زلزله‌های متعدد در هلند شده و دولت این کشور تلاش می‌کرد تا با کمتر کردن برداشت گاز، خطر بروز زلزله را هم کم کند.

لازم به ذکر است که زلزله‌های رخ داده تا کنون به هزاران ساختمان در هلند آسیب زده است.

دولت هلند تصمیم گرفته ۱۱ چاه این میدان را همچنان باز نگهدارد تا در صورت بروز زمستان خیلی سرد از آنها گاز برداشت کند، چرا که درگیری روسیه با اوکراین بازار گاز بین المللی را دچار نوسان کرده است.

چند روز پیش هم سنای هلند قانون تعطیلی این میدان گازی را تصویب کرده بود.

کد خبر 6087178 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی