Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@18:53:04 GMT

سندی که مانع نفوذ دلال‌ها و مدیران در لیست کی‌روش می‌شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۰۴۳

کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین ایران در قراردادش بندی داشت که هر بار یکی از مقامات می‌خواست در مسایل فنی تیم ملی فوتبال دخالت کند، آن را نشان او می‌داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در سال های آخر کار کی روش در ایران با او اختلاف داشت و رابطه خوبی بین دو نفر برقرار نبود، می‌گوید کارلوس کی روش هیچگاه اجازه نمی‌داد کسی در کار کی روش دخالت کند و بخواهد به او بازیکن بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سابق فدراسیون که این روزها شایعه شده می خواهد به عنوان سرپرست به فدراسیون برگردد، در مصاحبه تازه ای می‌گوید: «راستش یکی دو بار پیش آمد. به کی‌روش گفتند فلان بازیکن را بیاور، گفت: حق دخالت ندارید. او آدمی نبود در این زمینه حرف کسی را گوش کند و کاملا جدی بود. ما یک
بندی در قرارداد داشتیم که طبق آن تمام مسایل فنی به کادرفنی و شخص کی‌روش مربوط می‌شد و فدراسیون نمی‌توانست دخالتی در آن کند. چند باری این بند را نشان داد و گفت: ببینید، طبق این بند هیچکس نمی‌تواند به من بازیکن معرفی کند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس روز ملی جمعیت محمد عزیزی فریدون احمدی دعای روز بیست و پنجم رمضان مهدی جمالی کی روش لیست تیم ملی دلالی فوتبال تابناک ورزشی روز قدس روز ملی جمعیت محمد عزیزی فریدون احمدی دعای روز بیست و پنجم رمضان مهدی جمالی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

 به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

tags # اسپانیا ، فوتبال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • مسئولان باید از دخالت در اقتصاد دل بکنند
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم