Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-16@05:23:28 GMT

بورس به کانال یک میلیون واحد بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۶۰۴

بورس به کانال یک میلیون واحد بازگشت

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۵۶۹۷ واحد صعود رقم یک میلیون واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۶۵۷۱ واحد صعود و رقم ۳۲۱ هزار و ۲۲ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران یک میلیون معامله انجام دادند که ۹۴ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال ارزش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازار مخابرات ایران، پارس مینو، پتروشیمی پارس، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر، بانک ملت و ث. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز با ۵۶ واحد صعود در رقم ۱۱ هزار و ۲۹۱ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۸۶۲ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۵۳۲ میلیارد ریال انجام دادند.

سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه‌گذاری صبا تامین، پالایش نفت لاوان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با دو هزار و ۴۵۸ واحد افزایش معادل ۳۴ صدم درصد در محدوده ۷۲۶ هزار واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، فارس، فولاد، وبملت، وامید و نوری از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های شبهرون، دلر، ومهان و اپال با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، فاذر، شستا، فملی، فولاد، وبصادر و ثفارش هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۶۳ واحد افزایش به عدد ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحد رسید.
نماد‌های هرمز، شگویا، وسپهر، زاگرس، خاور و فصبا از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، بپاس، فزر و آریان از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۵۹۰ نماد مثبت برابر ۲۰۸ نماد منفی بود. ۳۸۴ صف خرید مقابل ۹۴ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۹۲ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۲۳ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • سهامداران برای خرید کدام نمادها صف کشیدند؟
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • تخلیه رشد بهاری بورس
  • اوج‌گیری قیمت در بازار؛ سکه وارد کانال ۴۵ میلیون تومان شد
  • اوج گیری قیمت در بازار؛ سکه وارد کانال ۴۵ میلیون تومان شد