Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:39:04 GMT

استعلام خلافی خودرو + پرداخت با اپلیکیشن فرمون ایکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۸۱۱

استعلام خلافی خودرو + پرداخت با اپلیکیشن فرمون ایکس

اگر می‌خواهید در هر جایی که هستید و بدون نیاز به مراجعه به مراکز پلیس ۱۰+، به راحتی خلافی خودرو خود را دریافت کرده و ریز آن را مشاهده نمایید، اپلیکیشن فرمون ایکس این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری تسنیم، اگر می‌خواهید در هر جایی که هستید و بدون نیاز به مراجعه به مراکز پلیس 10+، به راحتی  خلافی خودرو  خود را دریافت کرده و ریز آن را مشاهده نمایید، اپلیکیشن فرمون ایکس این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه در این اپلیکیشن موبایلی رایگان، می‌توانید سایر خدمات خودرویی را دریافت کرده و به راحتی امور مربوط به وسیله نقلیه خود را با چند لمس ساده، به انجام برسانید.

استعلام ریز خلافی خودرو با فرمون ایکس

همان طور که می‌دانید بالاتر رفتن خلافی خودرو از یک میلیون تومان، می‌تواند به توقیف وسیله نقلیه شما منجر شود. مصیبت‌های ترخیص وسیله نقلیه از پارکینگ راهنمایی و رانندگی و مراحلی که باید از بابت آن طی شود، زمان‌بر و آزاردهنده خواهد بود. از این جهت با استعلام به موقع خلافی خودرو و پرداخت آن‌ها، می‌توانید از وقوع چنین چیزی جلوگیری به عمل آورید. گاه ما از میزان خلافی خودروی خود بی اطلاع هستیم و این موضوع باعث می‌شود که بدون آگاهی به تردد در سطح شهر و جاده‌ها پرداخته و ناگاه با متوقف شدن خودرو به وسیله پلیس راهنمایی و رانندگی، تازه متوجه عدد بزرگ خلافی خودروی خود شویم.

از آن جایی که بخش زیادی از خلافی ماشین، این روزها به جریمه‌های  طرح ترافیک  وابسته است، نمی‌توان آن قدرها به عدد مجموع جریمه‌های قبضی دلخوش بود. حتی به جرات می‌توان گفت که بیشتر خلافی خودروها به رد شدن آن‌ها بدون داشتن مجوز از مقابل دوربین‌های طرح ترافیک مربوط می‌شود.

البته شما می‌توانید در محیط اپلیکیشن فرمون ایکس، به محدوده طرح ترافیک تسلط کامل داشته و از محل نصب دوربین‌ها مطلع شوید. به این شکل در صورتی که قبلا بدون آگاهی وارد خیابانی می‌شدید که در محدوده طرح ترافیک قرار داشت و بالطبع جریمه طرح برایتان منظور می‌شد، این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا از محل نصب دوربین‌های طرح ترافیک آگاه شده و وارد محدوده قرمز طرح نشوید.

به هر ترتیب با استعلام مبلغ خلافی از طریق اپلیکیشن فرمون ایکس، می‌توانید به هر تعداد از خلافی‌ها که مایل باشید، پرداخت را انجام دهید. به طور مثال ممکن است شما یک خلافی به مبلغ 100 هزار تومان را انتخاب کرده و تنها به صورت تکی این مورد را پرداخت کنید. همین طور امکان آن وجود خواهد داشت که چند مورد خلافی را انتخاب کرده و نسبت به پرداخت چندتایی آن‌ها اقدام نمایید. در نهایت امکان پرداخت یکجای تمامی خلافی‌های ثبت شده نیز برای کاربر در این اپ موبایلی همه کاره، پیش بینی شده است.

چیزی که بسیاری اوقات برای ما سوال می‌شود، محل ارتکاب تخلف رانندگی است که در نهایت منجر به جریمه شده است. با استفاده از امکان مشاهده ریز و جزئیات خلافی در اپلیکیشن فرمون ایکس، می‌توانید تمامی جزئیات تخلف را مشاهده کرده و از خیابان و ساعت رخ دادن آن، مطلع شوید. به این شکل دیگر سوالی برای شما از بابت این که مبلغ خلافی بابت چه تخلف رانندگی، در چه تاریخ و زمان و البته کدام موقعیت جغرافیایی بوده است، باقی نخواهد ماند.

از این گذشته رویت گاه و بیگاه مبلغ جریمه خودرو در اپلیکیشن فرمون ایکس، شرایطی فراهم می‌کند تا به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبندی بیشتری داشته و کمتر کدهای تخلف راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارید. لازم به ذکر است که تمامی کدهای تخلف راهنمایی و رانندگی در این اپلیکیشن جای داشته و شما می‌توانید از مبلغ تخلفات مختلف آگاهی یابید. به این شکل از این پس می‌دانید که با عبور از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی، به چه میزان جریمه خواهید شد و شاید دنبال کردن این اعداد و ارقام به شکلی برایتان بازدارنده باشد.

سایر خدمات اپلیکیشن فرمون ایکس

به جز دریافت و پرداخت خلافی خودرو، در این اپ موبایلی خودرویی، به سایر خدمات از جمله موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

دریافت قبض خلافی شامل قبض، شناسه پرداخت و مبلغنمایش جدول تخلفات جرائم رانندگی و مبالغ آن‌ها به تفکیک برای شهر و روستااستعلام نمره منفی گواهینامهگوش دادن به موسیقیبرقراری تماسپلاک یاب و تشخیص پلاک شهرهای مختلفاستعلام بدهی پلاکهشدار سرعت غیرمجاز حین رانندگیمشاهده نقشه طرح ترافیک تمامی شهرهاخرید طرح ترافیکثبت نام طرح ترافیکنمایش دوربین‌های کنترل سرعتتاریخچه پرداخت‌هاخرید آنلاین بیمه خودرواستعلام خلافی خودرو از طریق VINو ...

کلام آخر

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن فرمون ایکس، از خدمات آن برخوردار شده و از این پس یک شهروند نمونه در مباحث مربوط به خودروی خود باشید. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تعهد به پرداخت به موقع جرایم، به تعالی فرهنگ رانندگی در کشور کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی خلافی خودرو طرح ترافیک دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • عکس | این خودرو تله مرگ است!
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت